Mijn Longines Legend Diver

Vandaag heb ik hem binnen gekregen, mijn Longines Legend Diver (date). Er zit een donkerbruine lederen rally strap bij en die bevalt me erg goed.

Het horloge is in het echt nog mooier dan ik het al op foto’s gezien had. Het enige waar ik mee zit is dat er een gewone Longines doos bij zit en niet de prachtige Legend Diver doos. Na wat speuren op internet zag ik dat er inderdaad landen zijn geweest waar men een standaard doos kreeg, maar deze is oorspronkelijk in Duitsland verkocht. Morgen de AD maar eens mailen.

Hier de plaatjes van de verkoper. Ik hab alleen nog maar een wristshot maar die zie ik niet terug op photobucket.

Hier de bewuste kleine doos. Die foto had ik even gemist :frowning:

Hier de rallystrap op het horloge.

En hier mijn eigen wristshot toen ik even voor het stoplicht stond.

1 like

Erg mooi horloge. Één van mijn favorieten.

Schitterend horloge.
Enkele weken geleden life bij een juwelier in Zeist bewonderd, erg fraai.
Gefeliciteerd
Harold

Proficiat!

Proficiat met deze stijlvolle verschijning!(tu)

Geniet ervan!

Groeten.

Noël.

Ik heb m ook zien liggen bij en Juwelier in Mallorca, moest me ect bedwingen niet naar binnen te gaan (prijskaartje was ook niet zichtbaar in de etalage, doen ze dit expres?)

fantastische klok, van harte! Hij staat bij mij nog op de shortlist!

Geniet ervan!

Heel gaaf! En zeker achter die doos aangaan!

Mooi horloge :wink: Veel plezier ermee.
Jeroen Hopstaken uploaded this image to

Proficiat (tu) heel mooi staat ook beter op
jouw pols dan op die van de verkoper vind ik…

mvg

Blijft een mooi horloge dit. Veel plezier ermee!(tu)

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Groetjes van zijn neef.

Bij de originele grote box zit ook nog een mooi boek overigens.

Ik heb Longines klantenservice al gemaild. Mijn Duits is niet zo goed en de AD is meer een horlogesupermarkt. Maar als het met de klantenservice niets wordt bel ik de AD waar het horloge vandaan komt.

Errug mooi, proficiat!:slight_smile:

hharry Schreef:

Erg mooi horloge. Één van mijn favorieten.

+1

En mooie foto’s!

Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Erg mooi, staat heel hoog op mijn verlanglijstje…

Eric

Zo, een behulpzame dame bij Gerwi gesproken die er even in duikt. Het zou wel heeeeel fijn zijn als die doos daar 2,5 jaar in een magazijn stof heeft staan te verzamelen. Ik vrees het ergste, maar ja, hoop doet leven…

Top. Vind vooral de wijzers erg mooi!

Daar ligt hij niet, zij geven altijd de goede mee. (daar was ik ook al vanuit gegaan).

Dat wordt dus zoeken op ebay :frowning: