Vandaag heb ik hem binnen gekregen, mijn Longines Legend Diver (date). Er zit een donkerbruine lederen rally strap bij en die bevalt me erg goed.
Het horloge is in het echt nog mooier dan ik het al op foto’s gezien had. Het enige waar ik mee zit is dat er een gewone Longines doos bij zit en niet de prachtige Legend Diver doos. Na wat speuren op internet zag ik dat er inderdaad landen zijn geweest waar men een standaard doos kreeg, maar deze is oorspronkelijk in Duitsland verkocht. Morgen de AD maar eens mailen.
Hier de plaatjes van de verkoper. Ik hab alleen nog maar een wristshot maar die zie ik niet terug op photobucket.
Ik heb m ook zien liggen bij en Juwelier in Mallorca, moest me ect bedwingen niet naar binnen te gaan (prijskaartje was ook niet zichtbaar in de etalage, doen ze dit expres?)
Ik heb Longines klantenservice al gemaild. Mijn Duits is niet zo goed en de AD is meer een horlogesupermarkt. Maar als het met de klantenservice niets wordt bel ik de AD waar het horloge vandaan komt.
Zo, een behulpzame dame bij Gerwi gesproken die er even in duikt. Het zou wel heeeeel fijn zijn als die doos daar 2,5 jaar in een magazijn stof heeft staan te verzamelen. Ik vrees het ergste, maar ja, hoop doet leven…