Kijk eens aan een mooie aanwinst! en ik vind het leuk om te lezen
Dit is nou het leuke aan Horlogeforum ![]()
Ben benieuwd naar jouw foto’s
Hierbij wat eigen gemaakte foto’s
Netjes gedaan ![]()
Mooie foto’s man! Het grappige is dat het horloge mij een dubbel gevoel geeft. Enerzijds vind ik het super gaaf en tegelijk ook toch een beetje lelijk ofzo… Never mind, ik ga hem met veel plezier dragen!
Thnx! İk had dat beetje lelijk gevoel bij de bruine en daarom voor de Turquoise gegaan. İk geloof zeker dat je het met plezier gaat dragen.
Ja zeker
Prachtig @HouwelD!
Ik merk dat ik vaak denk aan het toevoegen van een GS. Beide kastvormen zitten in mijn hoofd. Heb jij een voorkeur voor een van beide?
Dank je!
Ik ben ook erg blij met mijn beide GS’s en draag ze allebei vaak.
44GS of 62GS is een lastige vraag! De 44GS is erg mooi met de gepolijste delen. Speelt mooi met het licht. Het heeft wel echt iets meer ‘shine’ dan de 62GS.
De 62GS heeft niet echt een bezel waardoor het glas er ‘op ligt’. Daardoor komt de wijzerplaat ook iets nadrukkelijker tot zijn recht. Op de kast zijn mooie Zaratsu gepolijste delen natuurlijk aanwezig.
De 62GS vind ik zelf wel iets fijner dragen dan de 44GS. Nadeel van de 44GS is ook dat de gepolijste delen wel erg krasgevoelig zijn.
Het is dus een persoonlijke keuze. Wat mij betreft maak je met beide kasten sowieso nooit een verkeerde keuze. Vandaar dat ik ze ook allebei heb! ![]()
Voor mij zijn dit onbekende modellen, jaren 70 denk ik ?
Denk ik ook - en ik heb er wel twee maar die zijn overigens maar één model (7005-2000R), eentje heeft er een lichte vlek op de dial, en af en toe zie ik op hf ook een doublé versie voorbijkomen ![]()
Uitstekende keuze…![]()
Blijft een mooi horloge, ik heb er zelf ook 2.