@anon51387141EV, Glenn, schaf er nog eens éentje aan, jez zal zien dat hij wederóm jou zal bevallen. Gewoon één van rond de €100 ofzo, kan geen kwaad doen.
Zo gaat dat tegenwoordig he, mensen zijn niet meer instaat om een eigen mening te vormen en veranderen heel snel in schapen . Elke keer dat ik langs een festina etalage loop kriebeld het moet ik eerlijk zeggen. Zo hard blijft het merk me boeien. Mijn vrouw haar eerste horloge is een festina geworden door mij
. Ik heb nu een astron gekocht dus nu even terug sparen maar inderdaad als 1 van mijn horloge’s het begeeft zit de kans erin dat ik terug een festina koop ipv de casio edifice dat ik wil. Dat word twijfelen
Ik moet zelfs toegeven dat ik zelfs de duurdere nog wel weet te pruimen en zou durven kopen🫣🤪
Wel, Glenn ‘buy a Festina next time.’ Ik voel thans aan dat je in gedacht er al één gaat verwerven, @anon51387141EV.
Haha ja even wachten tot 1 van mijn ander horloge’s het begeeft want anders word hij niet gedragen en dat vind ik jammer. Maar inderdaad als er 1 kapot gaat fuck de casio en terug een festina haha
@Hans_Groenewegen, stop ermee om mij te imiteren. Ik ken er maar weinigen die jouw vorm van humor ook echt begrijpen zoals ikzelf.
\ 0 /
Gefeliciteerd met jouw nieuwe Festina, de kleine seconde geeft een fraaie nostalgische sjieke uitstraling. Veel plezier er mee gewenst!
Dank je wel, @HansT, ik ben zéér fier op mijn Festina, een soortement ‘icoon’ toch wel voor mij.
Mooi , gefeliciteerd
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst
Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan
Voor zover te beoordelen een mooi horloge. Zit dat parabool glaasje op je cameralens?
Mooi horloge. Heb je nog een scherpere foto bij meer licht toevallig? Ben wel benieuwd namelijk.