Mijn NA: Festina blauwe dial + parabool horloge-glaasje

NA: Festina blauwe dial + parabool horloge-glaasje

De koeriersdienst op de deur: mijnen NA Festina horloge. :wink:

Mét kleine seconde + parabool horloge-glaasje, schoon hé?! :smiley:

27 likes

Ja, Jean, @Jean_VandeLanotte, je hebt daar een héél mooi Festina

exemplaar gekocht. :smiley: Vooral de kleine seconde mét het bolle horlogeglas,

maakt 'm zéér voornaam in uitstraling. Van Harte Gefeliciteerd, Jean,

wees er trots op ! :smiley:

1 like

@Hans_Groenewegen, Hans: dank je wel voor de lauke reactie. Ik zal trots op mijn NA zijn, want ook ikzelf vind de combinatie parabool glas met kleine seconde zéér schoon. :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze mooie verworvenheid!!
Ziet er zowel chique, als sportief uit.
Leuk hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:

2 likes

Gefeliciteerd Jean!

Lekker van genieten!

2 likes

Heel sterk “Bedankt”, @Tissot62, Coenraad. Ik zal deze met fierheid dragen. :smiley:

2 likes

Veel dank, @Rhys. :smiley:

2 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan, Blup, veel dank. :smiley:

2 likes

allemachtig, wat een beroerde foto! :roll_eyes:
hoop dat het in real live wel om aan te zien is

1 like

Erg mooi al…

ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar een foto in goed licht. :wink:

Mooi horloge. Gefeliciteerd.

2 likes

Dat verdient toch wel een betere foto. :cold_sweat:
Nog even oefenen Jean.

Zeer mooi, ze mogen zeggen van festina wat ze willen ik vind het een zeer leuk merk met mooie horloge’s. Veel plezier man :wink:

2 likes

Dank je wel, @PetraO, Petra. :smiley:

1 like

Veel dank ook aan jou, @anon51387141EV, Glenn. :slight_smile: :wink:

2 likes

Heb ook een festina gehad die ik na 8jaar heb weggedaan simpelweg omdat ik hem niet wilde laten maken. Hij liep nog steeds perfect na 8jaar dus had ik hem laten maken had hij gewoon blibven lopen. Zeer goed merk vind ik voor de prijs die je betaald :wink: veel plezier ermee :+1:

2 likes

Allez hè, dát vind ik ook, @anon51387141EV, Glenn.
Het is in mijn ogen het eerste horlogemerk, dat wordt ondergewaardeerd vanwege een schandaal rond een dáárdoor falende wielerploeg.
Daarna zijn er nog vele schandalen met dezelfde ‘lading’ geweest.

N.B. : hoe dom kan men zijn, een horlogemerk onder te waarderen ‘vanwege een wielerploeg (??) !!!’

2 likes

Haha ja maar het word ook heel veel in de ‘plakmerk categorie’ geplaatst of toch mee vergeleken. Daar ben ik het niet mee eens, al de mensen die ik persoonlijk ken hebben er echt geen klachten over. Zeker als je de prijs qualiteit verhouding bekijkt ben ik hier zeker tevreden over, mijn festina heb ik weggedaan omdat ik andere horloge’s in het oog had maar hij liep nog altijd even goed na 8jaar en dat voor nog geen 150 euro. Vind ik niet slecht :wink:. Ik zou zo een nieuwe kopen (mocht ik geen andere wensen hebben :yum:)

2 likes

Dank je, Glenn. Dat van de ‘plakmerk-categorie’, daar ben ik niet eerder mee geïnformeerd. Ach, het zal gekomen zijn ná dat wielerschandaal, om Festina ‘af te branden’, zo laaghartig en onsportief van én media én het publiek dat alles gelooft dat de media schrijven.

2 likes