Dit horloge wil soms meisje, soms man zijn. Wanneer het man wil zijn, wil het graag iets meer onder de radar blijven, en dus gaat de (Bat)man band geheel gesatineerd (brushed, met een goed NL woord ) worden.
Het merendeel hier op het forum zal voor de girl uitvoering kiezen, en daarom wil ik soms tegendraads zijn. Gewoon omdat de keuze er is.
En z’n voorganger is helemaal een crossdresser. Ik heb dan ook alle 3 kleuren pruiken erbij. Vandaag de kleuren van het minder lekkere colamerk. Het bandje blijft Oyster, aangezien ik de Jubilee persoonlijk minder passend vind bij dit type, welke de laatste GMT is, met nog iets van een toolwatch gehalte. En ja, ook bij de 5 digit versie zal de Jubilee populairder zijn vermoed ik.
Ach, voor de leek zijn deze horloges toch identiek
Klopt. Maar dat geldt wat nij betreft voor voor alle moderne Rolexen. Maar ieder z’n ding.
Dat gezegd hebbende: van harte gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst!!
Goed zo Rob, daar hou ik van. Maar natuurlijk gefeliciteerd met je Rollie en natuurlijk veel draagplezier . Enne volhouden he, tegendraads te zijn. Doe ik het ook
Gaaf! Ben benieuwd hoe de oyster band gaat staan zonder pcl’s. De pcl’s vind ik ook veel minder ten opzichte van een Submariner / Oyster Perpetual band.