Mijn NA Rolex BAT transgender horloge

Dit horloge wil soms meisje, soms man zijn. Wanneer het man wil zijn, wil het graag iets meer onder de radar blijven, en dus gaat de (Bat)man band geheel gesatineerd (brushed, met een goed NL woord :wink:) worden.
Het merendeel hier op het forum zal voor de girl uitvoering kiezen, en daarom wil ik soms tegendraads zijn. Gewoon omdat de keuze er is.

En z’n voorganger is helemaal een crossdresser. Ik heb dan ook alle 3 kleuren pruiken erbij. Vandaag de kleuren van het minder lekkere colamerk. Het bandje blijft Oyster, aangezien ik de Jubilee persoonlijk minder passend vind bij dit type, welke de laatste GMT is, met nog iets van een toolwatch gehalte. En ja, ook bij de 5 digit versie zal de Jubilee populairder zijn vermoed ik.
Ach, voor de leek zijn deze horloges toch identiek :smile:

65 likes

Deze 5 digit in Pepsi of coke versie is echt een van de mooiste horloges ooit :ok_hand:

4 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst! :+1:

1 like

Mijn beste,

Een magnifieke verworvenheid.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Klopt. Maar dat geldt wat nij betreft voor voor alle moderne Rolexen. Maar ieder z’n ding.
Dat gezegd hebbende: van harte gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst!! :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

1 like

Ah een transblender :upside_down_face: sowieso het tofste horloge in mijn ogen!

2 likes

Heel mooi!

1 like

Heel toffe aanwinst :ok_hand:t2: veel draagplezier gewenst.

1 like

Goed zo Rob, daar hou ik van. Maar natuurlijk gefeliciteerd met je Rollie en natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Enne volhouden he, tegendraads te zijn. Doe ik het ook :wink:

1 like

Van harte, super mooi duo :grin::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst

1 like

Lekker setje. Gefeliciteerd met je stoere NA

1 like

Wat een super gave aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Ik haat het om in een NA topic te zeggen, maar wat een mooie Pepsi five digit heb je daar op de enig juiste bracelet, man. Geweldig.

2 likes

Pics or it didn’t happen :clown_face:

Wat een geweldig duo Rob. Gefeliciteerd!

https://www.horlogeforum.nl/t/coca-cola-of-pepsi-cola/522456?u=anthony

1 like

Mooie waaier aan mogelijkheden heb je zo!

Ik vind die oudere GMTs juist heel mooi op een Oysterband.

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Prachtig duo - proficiat met de Batman :bat:

Precies. Je Pepsi met deze pruik en band is precies zoals een GMT Master moet zijn :sunglasses:

1 like

Gaaf! Ben benieuwd hoe de oyster band gaat staan zonder pcl’s. De pcl’s vind ik ook veel minder ten opzichte van een Submariner / Oyster Perpetual band.

1 like

Hoezo dit is de Pepsi toch en niet de coca cola , dus precies andersom :crazy_face::joy: