Sinds kort op het forum en beloofd foto’s te plaatsen bij mijn topic van “even voorstellen van mezelf”. Na dit gedaan te hebben, even een foto van mijn nieuwe aanwinst.
Dit is sinds een paar dagen mijn nieuwe aanwinst:
Breitling B-1

Sinds kort op het forum en beloofd foto’s te plaatsen bij mijn topic van “even voorstellen van mezelf”. Na dit gedaan te hebben, even een foto van mijn nieuwe aanwinst.
Dit is sinds een paar dagen mijn nieuwe aanwinst:
Breitling B-1

dikke klok man heeel mooi
mooi ding. ik ben jaloers, maar voor mij een beetje te duur helaas. zal wel een droom blijven.
veel plezier ermee.
CONGRATS !!! (tu)
We gaan hier nog een B1-owners clubje kunnen oprichten ! ! !

Vette klok gefeliciteerd(tu)
gr Pieter
Mijn beste,
Ten eerste wil ik je alsnog van harte welkom heten op dit magnifieke Horlogeforum waar het zo aangenaam verpozen is.
En het is zelfs zéér aangenaam verpozen als men zo’n schitterende ‘Breitling B-1’ in het zicht krijgt.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooi he…?
Lekker genieten van deze aanwinst…
Mocht je de band zat zijn, dit horloge staat ook heel goed met b.v. een bruine croc. band.
Ik zag het topic van jou Hans en daardoor is het wel wat versneld (Heb de skyland pas 4 maanden
Ben zeker aan het genieten. Erg blij mee
Ook van mij kant van harte Ramniv,
En @ Marc-B1 we kunnen inderdaad wel een B1 fansite maken haha.
Zo ver ik weet zijn er nu 4 met een B-1?
Maar nogmaals topklok geniet er van! Een erg goede keuze!
Floppy71
Gefeliciteerd met de aanwinst(tu) Veel draag en kijkplezier!
Nog eentje om het af te leren 

Mooi&Stoer (tu)
Gefeliciteerd!
Martin
Super!!
Veel plezier met de prachtige B-1 :~
Is er iemand met een foto van de B1 met leren band?
Op het Watchuseek ( Breitling) forum kan je die wel zien.
De band is zo (schandalig) duur (maar ook kei-goed) dat de meeste mensen die niet zo snel zullen wisselen imho. 
Wat te druk naar mijn smaak, maar toch veel draagplezier gewenst.
Gefeliciteerd met je B-1.
Ik ben er zelf nog steeds niet uit of ik hem nou heel mooi vind of echt drie keer niks. Het horloge blijft me fascineren dus het zal toch wel het eerste zijn.
En Orient heeft blijkbaar ook bij Breitling gekeken:

@ El Penumbra: Ik heb deze Oriënt OOK.
Als je hem dagelijks draagt is ie wel aan te bevelen.
Maar om sporadisch te dragen: ondoenbaar als je alle functies wil gebruiken - ik moet er constant de manual bij halen. 
Dus qua gebruiksvriendelijkheid: 300 % de Breitling.
Inzake prijs is natuurlijk een ander verhaal 
Wil je daarmee zeggen dat je alle functies van de B-1 wel gebruikt??? De Orient ziet er in ieder geval op de plaatjes best aardig uit.
Gisteren zat ik toevallig nog naar deze te kijken:
Scherpe prijs natuurlijk maar deze opmerking geeft wel wat kriebels:
Technisch: die Uhr läuft ganz genau lässt sich aber über die Krone nicht einstellen.
van harte met je nieuwe klok (tu)