Ik heb het toch gedaan. Voor de aangeboden prijs kon ik hem niet laten schieten. Hij heeft wel even een poetsbeurt nodig en een nieuwe batterij maar verder ziet hij er top uit. (Smaken verschillen)
De set is helemaal compleet!
Heb even snel wat foto’s gemaakt met mijn mobiel. Ja ja ik weet het… Het kan beter.
Ik ga deze tag eerst eens laten voorzien van een nieuwe batterij, lekker poetsen (iemand tips?) en dan wat draagtijd gunnen.
En als de tijd rijp is ruilen of in de verkoop doen. Mijn doel is immers een sub uit '79.
Dus voor de tag heuer fans. Wat vinden jullie ervan?
Prachtige complete set, daar mankeert niets aan.
De klok zelf boeit mij niet, de Mercedes wijzers en de band, nee sorry,
Maar hee, is maar een mening he, jij bent er blij mee.
Dus gefeliciteerd.
Bandje doe ik - los van de kast - in een jampotje met eenderde amoniak een scheutje .afwasmiddel en de rest water.
10 minuten laten staan en daarna afspoelen met water en je weet niet wat je ziet.
In hardnekkige gevallen de oude tandenborstel er overheen en opnieuw 10 minuten onderdompelen.
Resultaat gegarandeerd.
Ik vind hem wel leuk !
De band is inderdaad een twijfelgeval maar hij is in iedere geval apart, en dat staat wel weer zo leuk.
Extra leuk is natuurlijk een compleet set !
Ik zou hem inderdaad goed schoonmaken, poetsbeurtje en dan lekker ervan genieten… ,
Adresje? Ligt eraan waar je woont.
Verder, gefeliciteerd!
And, told ya, no love for TH on HF!
Maar ik heb de S/EL altijd wél kunnen waarderen. Weet nog heel goed dat ie gewoon nieuw in de winkel lag (man, I’m getting old! ) en hij had en heeft gewoon uitstraling. Zeker in die tijd, there was nothing else like it. De tegenwoordige Link is een nazaat van de S/EL, maar mist imo toch dat karakteristieke. En ik denk echt dat dit model, juist door door dat karakteristieke zeker wel liefhebbers heeft en nog veel meer krijgt. Vintage met karakter is toch altijd veel leuker dan een nogal doornsee, grijs muisje van een vintage?
Ja precies zoals je al zei.
Weinig liefde voor de TH hier.
Maar dat geeft verder niet.
Mijn grote liefde is de sub uit '79 en een DJ uit '79 mag er ook echt wel wezen.
Maar ik vind het een mooie score voor mijn eerste klok van een gerenomeerd horloge merk. En zoals ik al zei voor de prijs kon ik hem echt niet laten schieten.
Het is voor mij ook geen blijver en zodra ik hem wat opgelapt hebt en de juiste koper vindt flipper ik hem om. .