Mijn nieuwe aanwinst is binnen!

Afgelopen vrijdagavond was ik aan het surfen op het internet en aan het kijken naar een nieuwe dresswatch. Het horloge moest voldoen aan een aantal voorwaarden, zoals een lichte wijzerplaat en een zwarte lederenband. Verder had ik geen voorkeur voor een bepaald merk of een uurwerk. Het kon zowel een quartz als een mechanisch uurwerk worden.

Uiteindelijk terechtgekomen op de site van Olfert en Co (Duitsland). Aldaar zag ik de Maurice Lacroix Les Classique Day Date Quartz in de aanbieding. Daarnaast kreeg ik nog eens 18 procent korting op het bedrag dat reeds gereduceerd was. Uiteindelijk toch snel de stoute schoenen aangetrokken en impulsief de aankoop gedaan. Dit komt mede door het bedrag waar het horloge op uit kwam. Ik was in eerste instantie eigenlijk van plan om eerst rond te kijken en niet per direct tot een aankoop over te gaan :sunglasses:

Vandaag was het zover, het horloge is keurig netjes ingepakt via UPS bezorgd. Dit is ondertussen mijn tweede aanschaf via de voornoemd webshop/juwelier en tot nu toe erg tevreden met alles. Ze reageren snel op de mailtjes en de pakketjes komen snel en keurig ingepakt binnen. Daarnaast houden ze je ook netjes op de hoogte van de ontwikkelingen met betrekking tot je bestelling.

Over het horloge kan ik het volgende zeggen en dat is dat ik het horloge in het echt vele malen mooier vind dan op de afbeeldingen. Ik ben erg blij met de impulsieve aankoop:D. Ook qua formaat (38mm) is het horloge perfect voor mijn smalle pols. Ik kan er nog heel lang over schrijven, maar foto’s zeggen meer dan woorden. Daarom hieronder een aantal foto’s van het horloge;)

Proficiat …
Goede keuze lijkt me een prachtige klok :}

grt. Gerard

Heel mooi! Veel draag- en kijkplezier.

Chique hoor, geniet ervan (tu)

Zeer mooi en net horloge. Veel plezier ermee!

prachtig!
Het is emotie/spanning/ontlading zo’n aankoop:
Het is altijd een mooie deal-impuls als er korting op korting
gegeven wordt: het wachten, de verwachting en dan positief verrast worden, da’s super-leuk: Maurice weet ook wel hoe je een klokje presenteerd: precies
de juiste bewoordingen om je koop nog meer met een goed gevoel te ondersteunen.

Als je een klokje in de winkel onder handen krijgt zijn er duizend “dealbreakers” die op je pad kunnen komen: de verkoper,
de presentatie, het gevoel, gewicht, aanblik van een klokje kan op zo’n moment
de magie van een klokje behoorlijk verstoren.

Bij een internet-koop is het véél spannender wat op je deurmat valt.

Die is inderdaad mooi (tu)

Zeker een mooie :~
Lekker rustig ook, hou ik wel van !
Veel plezier ermee.

Pieter.

Netjes!(tu)

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Proficiat!

Van al mn klokjes vind mn collega mn maurice lacroix t mooist. Veel plezier met de jouw!

Mooie klok, proficiat! Achterkantje van de secondewijzer vind ik minder geslaagd.

gr, HJR

Wordt geen rondetafelgespreksonderwerp.:smiley:

Grt.

Heel mooie MLC, gefeliciteerd.