Mijn nieuwe aanwinst loopt achter!

mijn nieuwe blyssa horloge is binnen,maar hij loopt heel erg achter wel meer dan een kwartier per uur !!!

wat kan ik hieraan laten doen,en wat gaat mij dat kosten ??

Dat hangt er vanaf. Zou het naar een horlogemaker brengen in ieder geval.
Als het bijv. gemagnetiseerd is moet het simpel te verhelpen zijn, als het uurwerk helemaal weggeroest is wordt het een moeilijker verhaal.
Ik hoop op het beste voor je!

Dat is inderdaad een grote teleurstelling als je een nieuw horloge hebt die dit heeft. Ik zou zeggen draag hem eerst nog eens een tijdje, misschien dat het na verloop van tijd minder wordt. Maar een kwartier per uur is wel HEEL veel.

Oh ja, als het NOS is heeft ie misschien wel 30 jaar stilgestaan. Moet misschien gewoon een goede beurt hebben. Nieuwe olie enzo…

nieuwe batterij erin doen.

geintje!!!

Bij een gemagnetiseerd horloge gaat ie normaal gesproken heftig voorlopen en niet achter.
Wellicht doet een servicebeurtje wonderen.

wat kost zo’n beurtje ongeveer?

is iets raars heb hem vandaag getest(soort van) ik heb het horloge gelijk gezet met de klok van de tv,heb het horloge goed opgewonden en weggelegd ,hij loopt nu super op tijd,geen problemen dus,beetje gek,als ik hem draag gaat hij achter lopen,wat kan dit dan zijn,ik heb het horloge niet strak om mijn pols ,want heb bandje is een klein beetje te groot,kan dit de oorzaak zijn?

ga hem morgen weer dragen,kijken wat hij dan doet !

zo staat hij dus,ziet er goed uit!