Mijn nieuwe aanwinst

Gisteravond een nieuwe Seiko aan mn collectie toegevoegd :
Seiko Prospex SNE435P1 Prospex Sea horloge

In real life ziet hij er echt heel goed uit.
Ik vind de kleurencombinatie echt prachtig.
Het is een speciale editie. Weet iemand toevallig hoeveel er van deze gemaakt zijn? Of hoelang ze gemaakt gaan worden? Ik kan daar weinig over vinden.

22 likes

Hartstikke tof ding. Ik heb toevallig net mijn PADI Turtle vandaag verkocht en ik ga morgen een SKX PADI bouwen :joy:

Het is een special edition ipv een limited edition, dus ik denk dat ze er wel even mee door blijven gaan.

1 like

proficiat , veel draagplezier.

mogelijk staat er wel een getal op het deksel waaruit je de aantallen en het serienummer daarbinnen kunt aflezen ?

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst…veel plezier ermee🖒😊

1 like

Tof klokje👍

1 like

Klopt. Hij is niet genummerd! Je gaat een Skx Padi bouwen? Hoe moet ik dat zien. Die pepsi Padi uitvoering aanpassen?

SKX009 met rode ticks op de chapter ring, orginele SRPA21 wijzerplaat en wijzerset, vlak saffier en uit Japan komt er nog een donkerblauwe bezel insert binnen (dezelfde als jij hebt, maar dan voor de SKX).

Het eindresultaat, deze Amerikaanse knuppel heeft alleen (bewust of onbewust) de rode ticks niet meegenomen op de chapter ring:

Als de bezel insert binnen is, dan ziet het er zo uit in een SKX case:

Dus zo moet je het zien :sunglasses:

1 like

Mooi klok, veel draagplezier! :+1:

1 like

Mooie klok. Geniet er van.
Groet. Richard.

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er verdienstelijk uit!!
Ik wens je er veel draag-genot mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Gefeliciteerd met je fraaie nieuwe verworvenheid.

1 like

Gefeliciteerd! Mooie klok en goed om te lezen dat die je in real live zo goed bevalt. Gave uitvoering, veel plezier ermee!

Groeten van ze zwarte broertje;

2 likes

Mooie klok! En mooie band. Ik gooi hem misschien over een tijdje op een Nato maar voorlopig blijft hij even op de bracelet!!! :grimacing:

1 like

Padi rulezzz! :+1:

1 like

De stalen band viel mij reuze mee maar ik heb wat moeite met die PCL’s. Nato gaat prima door de vrij vlakke achterkant maar rubber vind ik zelf het beste staan…

Al met al een super fijn horloge voor een acceptabel bedrag.

1 like

Mooi!:+1:

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Mooie strakke duiker!

1 like