Mijn nieuwe aanwinst

Tja het heeft even geduurd voordat ik het inzag , na een reeks horloges nu in het bezit van 1 van de mooiste horloges op deze aardbol en dat is de Rolex Submariner No Date.
Ik vond hem altijd te klein(was een PO XL gewend) en na een aantal kleinere horloges ben ik er nu achter dat de Sub helemaal niet klein is maar de PO XL gewoon echt heel groot was…maar goed aldoende leert men en dus zoals gezegd na weer heel wat wikken en wegen en na heel wat lastige momenten met mijn vrouw :blush: is het toch zover gekomen en heb ik de Submariner afgelopen Dinsdag gekocht.
Heb nog wel even de nieuwe DJ41 overwogen maar die moest het toch afleggen.
Ik vind dat het inkt zwart van de wijzerplaat en de bezel met die prachtige cijfers (die schijnen gepoeder coat te zijn ) echt heel chique en toch gelijke tijd ook heel sportief overkomen , en dan niet te spreken over de klikjes van de bezel want ach ach ach wat een gevoel echt geweldig gewoon , kan er klikje voor klikje van genieten.

En bij deze wil ik ook Ramon van Crownguard gelijk nog even in het zonnetje zetten ,want we wisten het al maar nogmaals wil ik hier benadrukken dat je met deze man best een deal kan maken want het is gewoon een feestje om met hem zaken te doen , dus nogmaals bedankt Ramon.

En dan nu wat foto’s , ook al komt deze toch wel geregeld voorbij.

58 likes

Gefeliciteerd met deze knaller! En tof dat je Ramon credits geeft. Verdient ie. :thumbsup:

Mooi horloge! Gefeliciteerd!

Ziet er strak uit! Gefeliciteerd!

Mooi!!! Veel Plezier ermee :+1:

Proficiat, super aanwinst!

Sodeju! Daar mag je terecht van genieten… Fraai!

Mijn beste,

Chapeau!! Wat een kanjer!!
Proficiat dan ook met deze magnifieke aanwinst!!
Ik wens je er vele memorabele momenten mee!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi hoor, gefeliciteerd! En, geniet ervan!

Nice, nice, nice… 2e keer vandaag dat de ogen uit mijn kassen vallen :eyes:
Enjoy!

Gefeliciteerd met de aanwinst! Drop dead gorgeous! :smiley:

Schitterende aanwinst. Veel polsplezier toegewenst.:+1:

Lekker lekker!! :ok_hand:

Heel mooi! Geniet ervan!

Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Van harte gefeliciteerd! Heb onlangs dezelfde mogen verwerven en het is inderdaad genieten!
Heel veel plezier ervan!

Blijft een geweldig horloge. Veel plezier plezier ervan!

Gefecliciteerd met je aanwinst!

Inderdaad, en goede keus dus. :slight_smile: Da’s heel herkenbaar. Ik stond net mijn partner uit te leggen waarom de oude Alpinist met z’n 39mm een gentleman’s sportswatch kan zijn terwijl die 42mm nieuwe toch echt niet kan als je boven de 24 bent, terwijl vijf jaar geleden die discussie totaal anders zou lopen. :slight_smile:

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst :thumbsup:

Mooi hoor! Veel plezier ermee!