mijn nieuwe aanwinst

Hier mijn nieuwe aanwinst,het horloge had ik al maar dankzei Gershwin heb ik er nu een mooi orgineel doosje bij (bedankt nog,ook voor de gastvrijheid)ik ben er reuze blij mee,ik heb nu dus een ongedragen zodiac corsair,in de orginele doos,met de garantie papieren er ook nog eens bij B),op de foto zie je ook nog een oud display,heb ik er ook nog bij gekocht,is wel een leuk plaatje zo bij elkaar(sorry foto is niet scherp,ik moet er een statief bij hebben)

Maar goed dit was het,wilde het even laten zien

Mooi kompleet setje… Alleen een collega WIS zal kunnen begrijpen dat bijbehorende dozen en omboxen het plezier van het bezit verhoogd…

gr,
Hans Mennink

Dat is toch extra fraai he? Heel erg mooi bezit Floris, een mooi begin voor een grote verzameling!

zo zie ik het ook een mooi bezit,is toch niet iets wat je vaak tegenkomt,en ja die verzameling gaat er mischien wel komen,ga me eerst nog wat meer verdiepen in de horloges.

bedankt voor je reactie,maar ik ben hier nog niet zolang dus ja wat is een WIS ?

zo leer je elke dag wat !

Van harte Floris! Op naar een grote(re) verzameling!

Gr. Patrick

Mooi setje zo! Laat je het weten wanneer de je de eerste aankoop zelf hebt afgehandeld? Het liefst een horloge ;).

Gerwin

tuurlijk laat ik dat weten,blijf hier toch kijken en posten ,groeten floris!

Een WIS is een Watch Idiot Savant.

Dat is een bijnaam die horlogefanaten zichzelf hebben gegeven. Een Idiot Savant is een medische term voor een autist met een zeer bijzondere gave op een bepaald gebied. Wellicht de meest bekende Idiot Savant is Raymond uit de film “Rain Man” gespeeld door Dustin Hoffman.

Alhoewel de term suggereert dat een WIS veel over (mechanische) horloges weet en over dingen die er werkelijk toe doen niet veel weten, moet je het niet zo opvatten. Feit is dat het overgrote deel van de bevolking geen enkel benul heeft aangaande mechanische horloges.

gr,
Hans Mennink