Mijn nieuwe aanwinst

na 1 jaar dragen dragen van een Omega Planet Ocean 8500 big size de knoop doorgehakt om eens te gaan kijken voor een totaal ander horloge en dan een Rolex.Nu ben ik na veel wikken en wegen uiteindelijk uitgekomen op de Rolex Millgaus met de mooie blauwe wijzerplaat , en nu maar hopen dat ik er geen spijt van krijg.

Hierbij wat foto,s

43 likes

Prachtig!

De gepolijste middelste delen van de bracelet blijf ik zelf wat minder vinden op een “tool watch”.

Maar de wijzerplaat is geweldig mooi en een fraaie combi met het groene glas.

veel plezier ermee!

Super aanwinst! Goede keuze. En als het niet bevalt verlies je geen geld. Veel plezier met ontstickeren.

Kan je toch onmogelijk spijt van krijgen? Proficiat!

Geweldig horloge :heart:

Prachtig hoor , proficiat !

( lume shot ? )

Schitterend!

Super

Mooi man, ik kan het mij niet voorstellen dat je hier spijt van zou kunnen krijgen. Geniet ervan :thumbsup:

Spijt ? Nee, zal je nooit hebben met deze prachtige klok, gefeliciteerd ! :+1:

Poe… neerzetten, kopje thee erbij en heel lang naar staren! Super aankoop. Heb je de omega verkocht?

Ja die is verkocht om deze te kunnen kopen want anders had ik de Omega nooit weg gedaan want was ook een geweldig horloge.

Moet nog wel even vermelden dat de service van Ramon van Crown Guard in 1 woord geweldig is.

3 likes

Heel mooi. Gefeliciteerd :+1::+1::+1:

Prachtigprachtig! Veel plezier er mee!

Wauw. Mooi hoor, prachtige aanwinst!

Prachtig, geniet ervan!

Ik vond dit eerst altijd een van de mooiere van Rolex, nu eigenlijk niet meer.
Ook echt geen idee waarom, doet er verder totaal niet toe want het is jouw NA! :slight_smile:
Veel plezier ermee!

Staat hier ook zeer hoog op het verlanglijstje, behalve dat groen/blauw saffieren glas.
Daar ben ik nog niet helemaal over uit…

Waanzinnig mooi! Gefeliciteerd.
Ik kan me niet voorstellen dat je hier spijt van gaat krijgen. Serieus niet!

Schitterend !!!
In mijn ogen de mooiste.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.:+1: