Mijn nieuwe aanwinsten & een update van de collectie

Hallo Forum leden,

Hier wat fotos van mijn nieuwe aanwinsten en omdat mijn collectie nogal wat veranderd is ook hier nog wat fotos van.

Nieuwe aanwinsten: meistersinger 3z & Daniel Jeanrichard tv screen:

Mijn bescheiden Collectie:
Omega seamaster gmt, Montblanc sport chrono, Daniel Jean Richard tv screen, Steinhart nav-b uhr, Meistersinger 3z, Montblanc sport gmt

(:smiley: (:smiley: (:smiley: (:smiley: (:smiley: (:smiley:

Aviator

Klein, maar fijn!

Prachtige collectie, chapeau!!!

Even een voetnoot, graag stel ik voor het woord ‘bescheiden’ icm collectie te verbieden op dit forum.:wink:

Mooie foto’s en een prachtige collectie.

Michel

Dat is een mooi setje bijelkaar Aviator :smiley:

Die Montblanc klokjes houden me bezig (tu)

Mooi, bedankt voor het delen.

Ken ik die Steinhart niet ergens van???

wow, errug mooi hoor allemaal

behalve die omega, die zou ik maar weg doen :smiley: :smiley: :smiley:

louis Schreef:

Ken ik die Steinhart niet ergens van???

Zou zo maar eens kunnen :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Aviator

Mijn beste,

Wat een formidabele collectie aan horlogerie laat je ons zien.
Die zwarte MeisterSinger met witte wijzers en uurmarkeringen kunnen mij in beroering brengen. Evenals de Montblanc chronograaf. Prachtig hoor!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Erg fraaie collectie kan me wel in de keuze vinden vooral die montblanc chrono is iets waar ik me nog eens in moet verdiepen kan die mooi aansluiten bij de Steinhart die ook nog steeds op mijn verlanglijst staat.

In één woord: Prachtig!

Groeten,

Martin

alles behalve bescheiden, kleine collectie is mss beter op z’n plaats gezien het aantal maar wat je hebt is prachtig

Heel mooi alleen die Daniel Jean Richard past niet helemaal in mijn straatje. Veel plezier ermee!

Groeten,

Frank

Zeer charmante collectie. Vooral die Montblanc’s zijn juweeltjes…

Super super super mooie Meistersinger! Hoe kom je daaraan? :wink:

Er zijn van die adresjes…

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reacties, en als ik het zo lees dan valt mijn collectie best wel in de smaak bij de meesten.
Voorlopig blijft het hier even bij,ik heb nog een wishlist maar daarvoor moet ik nog wel even sparen. :slight_smile:
Wishlist: Hamilton Aqua Riva, Perrelet gmt en als slagroom op het toetje de Rolex gmt master met Pepsi besel (uit de 1990 series).

Groet,

Aviator

Mooie collectie en natuurlijk prachtige foto’s

gr Pieter

Mooie collectie ! Ik zit de laatste tijd te denken of ik is niet een vierkant/rechthoekig horloge erbij moet kopen, dus die Daniel Jean Richard viel mij gelijk op. Best een mooie klok zo met die blauwe plaat.
Vertel daar is iets meer over als je wilt (?)