Mijn nieuwe aanwinsten en afscheid van ... #Fotoverhaal

Binnen een week 3 nieuwe horloges >X

Het begon allemaal met een ruil, maar dan moest ik mijn Szen002 (Tja, ik heb nog steeds niet een zwarte klokje gevonden, waar ik een klik mee heb) bij Rob (monsterwatches) ophalen. Tja, je gaat nooit met lege handen weg als je in zijn snoepwinkel bent (:smiley: Mijn ogen waren al lange tijd op haar gevallen, maar het waren haar tanden die mij grepen ::o

Ik ben dol op NATOā€™s, maar ook op rubber doet deze het goed (tu)

Na een autorit van een uur kwam ik met mijn Szen aan bij collega forumlid Jo. Mijn ontmoeting met dit klokje was liefde op het eerste gezicht. Deze gaat nooooooit meer weg. Nog bedankt voor de tip Marnix.moed :smiley: Deze Citizen is zoooo dik en met stalen band is helemaal mijn ding X( Rubberbandje en mooie box erbij gekregen. Misschien nog een x een leren band laten maken om deze set compleet te maken. Deze duiker komt wel heel dicht bij mijn droomwatch :}

Natuurlijk ook een cadeau voor mijn vrouw meegenomen, maar dat wisten jullie al B)-

Zo prachtig als forumlid EricPP kan schrijven/vertellen over een horloge: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1882422 ā€¦ raakte ik geĆÆnteresseerd in de Oris Morgan Ortega. Vandaag ontvangen en wat een kanjer. Helemaal compleet! Trouwens, ik heb de Explorer mogen bewonderen :} OM heeft er een fan erbij!

Leren zweepjes erbij (:smiley:

Ik denk dat het voor mij voornamelijk rubber gaat worden :~

Wat een knaller in het donker zeg X(

Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe aanwinsten, maar ik heb afscheid genomen van onderstaande kanjers. Bedankt voor jullie diensten en ik eer jullie nog Ć©Ć©n keer:

De Szen002 ā€¦ het is de zoveelste keer dat ik geen klik heb met een zwart horloge :frowning:

Eigenlijk had ik nooit gedacht afscheid van deze duiker te nemen. Deze heb ik gekocht tijdens mijn 1e bezoek aan de Rikketik. Het leven kan soms raar lopen :)o

Binnenkort ontvang ik een nieuw horloge middels een ruil. Eentje die jullie niet van mij verwachten. Wordt vervolgt ā€¦ :#

Lang verwacht, leuk verhaal!(tu)
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinsten!:~
Maar die all black Night Monster had ik zelf niet weggedaan. Wat een coole klok is dat toch! (zucht, kwijl)
Ben wel benieuwd wat er dan nu nog bijkomtā€¦ Je houdt het spannend!

TagEd Schreef:

Lang verwacht, leuk verhaal!(tu)
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinsten!:~
Maar die all black Night Monster had ik zelf niet
weggedaan. Wat een coole klok is dat toch! (zucht,
kwijl)
Ben wel benieuwd wat er dan nu nog bijkomtā€¦ Je
houdt het spannend!

Ik snap wat je zegt, maar het is al de 3e x dat ik 'm niet voel, ondanks ik zwart juist mooi vind. Om mijn pols krijg ik dan geen klik met het horloge :frowning:

Mooi mooi! Kun je mij een pb doen waar je het horloge van je vrouw weg hebt? Ik wil hem mijn vriendin ook graag cadeau doenā€¦

Mijn beste,

Proficiat met de nieuwe verworvenheden!!
En wat betreft de ā€œde oudjesā€, zie dankbaar terug en vertrouwend vooruit!!

Maar voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Oei, flink gevalletje van flipperitus man!

Mooie aanwinsten (tu)

Heb je 't zwarte monster al weggedaan? De reden dat ik het vraag, is dat ik denk dat de klik er niet is met zo een blinkende zwarte monster. Ik had die klik er ook niet mee toen ik em zag. Net dat ik die niet had met de Magrette chrono in glanzend zwart PVD. Maar ik denk dat als ie helemaal mat zwart zou zijn, dat 't em een stuk stoerder zou maken. Misschien een beadblast te overwegen? Alleen uiteraard als je 't aandurft, want eenmaal heen is er praktisch geen weg meer terug.

SuperC Schreef:

Mooie klokken, maarehā€¦een Obris Morgan Ortega?
Jij hebt toch een Artego? Heeft dat iets met OM te
maken?

Inderdaad ā€¦ oeps (:smiley:

marnix.moed Schreef:

Oei, flink gevalletje van flipperitus man!

Mooie aanwinsten (tu)

Heb je 't zwarte monster al weggedaan? De reden
dat ik het vraag, is dat ik denk dat de klik er
niet is met zo een blinkende zwarte monster. Ik
had die klik er ook niet mee toen ik em zag. Net
dat ik die niet had met de Magrette chrono in
glanzend zwart PVD. Maar ik denk dat als ie
helemaal mat zwart zou zijn, dat 't em een stuk
stoerder zou maken. Misschien een beadblast te
overwegen? Alleen uiteraard als je 't aandurft,
want eenmaal heen is er praktisch geen weg meer
terug.

Misschien is dat het Marnix.moed ā€¦ ik ben in ieder geval nog niet klaar met mijn jacht naar een zwarte watch. Hmmmm beadblasten is een goed idee (tu)

O.k. en wat vind je hiervan. Ik vind de BFK een superfijn horloge. Lekker dik, gewoon een stoer ding!(tu) Omdat de bezelinleg mat is, de grote vlakken van de kast geborsteld en zo met de fijne (matte) rubber band, is ie een stuk minder ā€˜zwarte blingā€™. Ga je volgens mij geen spijt van krijgen!

Edit: ik zie dat Photobucket er op dit moment uitligt. Dus plaatje is niet te zien nu. Waarschijnlijk weer zichtbaar als ze bij PB de boel gereboot hebbenā€¦:sunglasses:

Sprinter Schreef:

ik ben in ieder geval nog niet klaar met mijn jacht naar een
zwarte watch.

TagEd Schreef:

O.k. en wat vind je hiervan. Ik vind de BFK een
superfijn horloge. Lekker dik, gewoon een stoer
ding!(tu) Omdat de bezelinleg mat is, de grote
vlakken van de kast geborsteld en zo met de fijne
(matte) rubber band, is ie een stuk minder ā€˜zwarte
blingā€™. Ga je volgens mij geen spijt van krijgen!

http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/SeikoBFKblackSKA427.jpg

Edit: ik zie dat Photobucket er op dit moment
uitligt. Dus plaatje is niet te zien nu.
Waarschijnlijk weer zichtbaar als ze bij PB de
boel gereboot hebbenā€¦:sunglasses:

Sprinter Schreef:


ik ben in ieder geval nog niet klaar met mijn
jacht naar een
zwarte watch.

plaatje is voor mij iig zichtbaar nu.

dat mat zwarte geeft em idd n stoere look. dat vele glanzend zwarte vind ik in de meeste gevallen niet mooi op n stoere klok. op n chique klok, zoals een nette rado ceramica ofzo kan ik wel weer waarderen.

ik weet alleen niet of beadblasen de tint vh zwarte meer naar grijs doet laten gaan. heb dr zelf geen ervaring mee, dus mocht sprinter t owerwegen, dan zou ik dat in goed overleg doen. net als de coating vd pvd laag. als ie erg dun is, loop je misschien met zo n behandeling dat t staal zichtbaar wordt of dat ie makkelijker krast, ea onvoorziene bijwerkingen.

TagEd Schreef:

O.k. en wat vind je hiervan. Ik vind de BFK een
superfijn horloge. Lekker dik, gewoon een stoer
ding!(tu) Omdat de bezelinleg mat is, de grote
vlakken van de kast geborsteld en zo met de fijne
(matte) rubber band, is ie een stuk minder ā€˜zwarte
blingā€™. Ga je volgens mij geen spijt van krijgen!

http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/SeikoBFKblackSKA427.jpg

Edit: ik zie dat Photobucket er op dit moment
uitligt. Dus plaatje is niet te zien nu.
Waarschijnlijk weer zichtbaar als ze bij PB de
boel gereboot hebbenā€¦:sunglasses:

Sprinter Schreef:


ik ben in ieder geval nog niet klaar met mijn
jacht naar een
zwarte watch.

Helemaal mijn stijl!

Leuk verhaal en aanwinsten!(tu)
Veel draagplezier!

Mooie aanwinsten hoor, proficiat. Ik ben met name wel heel erg onder de indruk van die Artego. Wat een mooie sobere klok,die opvalt door zā€™n eenvoud. Wel jammer van die Deep Blue, maar het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken ;). Ik ben heel benieuwd naar de verrassing die he voor ons in petto hebt!!!

Gr Wouter