Mijn nieuwe Åkerfalk 24 uurs

Eergisteren bij Åkerfalk een leuk 24 uurs klokje gekocht. Deze week hebben ze black friday aanbieding met 30% korting op het hele assortiment.
Rond elf uur vanmorgen werd het klokje geleverd. Snelle levering via UPS. Superleuk klokje, leuke aanvulling op de collectie

41 likes

Mijn beste,

Wat een fraaie aanwinst!! Anders dan anders!!
Leuk hoor!!
Proficiat dan ook met deze “etmaal-overzichtelijke” verworvenheid!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Ik ben er, tot nu toe, erg blij mee. Ligt nu nog in de box, ben thuis aan het klussen. Dus volgende week, als ik weer aan het werk ga, mag hij om.

Op die onderste foto is het dan 18h08?

Dat klopt ja (mijn 24u Vostok werkt precies hetzelfde :wink:)

Mooi ding, ik kende dit merk nog niet!

2 likes

Ik had nog geen weet van 24u tijdsaanduidingen.
Kan wel handig zijn daar in het hoge Noorden met die lange donkere of lichtere periodes.

2 likes

Heb inderdaad ook ooit eens een 24h Vostok gehad, mooi werk is dat. Welk uurwerk zit hier in? Mooi hoor, proficiat!

1 like

En zo leer je elke dag weer wat bij :wink:

Er zijn een aantal producenten die iets dergelijks in de line-up hebben, de bekendste is misschien de Glycine Airman- maar ook Longines maakt ze, net als Vostok en Åkerfalk dus.

2 likes

Op de caseback zie ik ‘Ronda 515 quartz’ staan

1 like

Heel mooi! Tot nu toe eigenlijk alleen “robuuste” horloges met 24 uurs aanduiding gezien en niet mooi bevonden. Deze dresser is echt geslaagd. Gefeliciteerd, veel draagplezier!

1 like

Ja wouw, prachtig ontwerp.

1 like

Voor het merk dat het is, is het allemaal heel netjes!

Ik heb er een gekocht via hun Indiegogo-campagne. Dat is hetzelfde als Kickstarter. Het was een helemaal zwarte, vond ik best stijlvol.

Heb hem na verloop van tijd verkocht omdat ik hem niet droeg. Vond het idee uiteindelijk leuker dan het dragen ervan.

1 like

11 uur en 8 minuten. Hij telt immers van 1 tot en met 24.

Ja, same here. Ik kwam ze tegen via een Facebook advertentie.

Ja, ik ben dus dol op “aparte” horloges. Uiteraard ook een Meistersinger in mijn bezit.

1 like

Nooit eerder van gehoord en een prima aanwinst!

1 like

Ja, dat is wel zo. Ben benieuwd haha. We zullen het volgende week weten. Ik heb er €170,32 voor betaald. Inclusief gratis verzending. Maandagavond besteld. Dinsdag rond de middag verzendlabel ontvangen en vanmorgen rond elf uur bezorgd. Nu nog kijken hoe het draagt.

1 like

Als ik het goed heb gezien alleen quartz klokjes.

Zie nu net dat er nog een lap tekst op de achterkant staat :joy::joy::joy:.

1 like

Dat is een andere foto. :wink:

2 likes