Hoi allemaal,
Soms kom je iets tegen in de lade waarvan je denkt, van waar komt dat ? Zo ook met deze CP horloge waar ik totaal geen idee heb van waar deze komt, er staat wel swiss made op en heeft een rode secondenteller. Ik dacht stem weg en dus afgeschreven. Maar ja als knutselaar toch nieuwe batterij erin en bij wonder werkte perfect. Maar ik kon hem niet op tijd zetten en zeker niet open krijgen dus wat kon ik doen dan dagenlang wachten en het juiste uur in de gaten te houden, wachten op het juiste moment is moeilijker dan verwacht, soms was ik te vroeg soms te laat, ik weet daar heb je horloges voor maar toch probeer het eens… en eindelijk batterij erin en hij loopt nu perfect.
Maar wat doe je met zo iets ? wel ik heb hem een nieuwe bestemming gegeven, hij staat nu fier te tikken in mijn wagen.
Openmaken om de stem te repareren, vergeet het, ik heb het nog niet gevonden hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Misschien maar beter zo, anders eindigt het verhaal vast minder vrolijk.
Heeft iemand ervaring met gelijkwaardige acties en bestemming voor verloren gewaande horloges ?