Mijn nieuwe Citizen Ana Digi

Hallo horlogeliefhebbers,

Ik heb hem binnen vanuit Japan, mijn Citizen Ana digi. Dit is echt een jeugdjuweeltje van me, toen ik hem vroeger zag staan in de Wehkamp gids (naast mijn andere lingerie favorieten :-)) Ja ik was een pre-pubertje toen. Toen vond ik hem zo prachtig en wilde ik hem hebben. nu bijna 40 jaar later heb ik hem.
Er is wel een ding dat ik niet begrijp. De laatst remakes van dit model waren via een samenwerking met Beam. Dit model verwijst daar helemaal niet naar. Is dit een oud model of een NOS model?
Ik kreeg hem binnen compleet met mooi doosje e papieren uit Japan. Ik zal de foto’s en achterkant met gegevens van dit horloge toevoegen.
Ik wilde dit horloge meteen doorverkopen wegens nieuwe aankopen, maar hij is zo mooi dat ik hem toch maar in de verzameling hou.

Peter

25 likes

Dit is cool :sunglasses:

Haha inderdaad een mooi horloge!

Vraagje uit nieuwsgierigheid, wat is die indicator linksonder? Net onder het citizen logo.

Ik heb nog geen idee. Ik ga het uitzoeken :slight_smile:

Linksonder geeft de gekozen functie aan.
Ik heb wel het idee dat het 8989 caliber een nieuwe versie is, maar ik zal es kijken naar mijn jaren 80 model.

2 likes

Die van mij is toch weer iets anders. Wel uit de jaren 80 en niet dat serienummer dat met “S” begint.

2 likes

Dit is toch wel de tofste die ik tot nu toe ben tegengekomen :grin::grin:

1 like

Tof ding! Veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like

Gaaf.

1 like

Danku

Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Nice! Met Citizen kun je niet fout gaan😎

1 like

Mooi :star_struck:. Ik merk zelf dat ik soms ook naar stiekem naar oude (ana)digi’s aan het kijken ben. Vind het wel een coole look; futuristisch maar toch retro! :call_me_hand:t3:

1 like