Eindelijk de knoop door gehakt en dit horloge nieuw gekocht. Waarom viel ik voor dit horloge? Alleen op de foto is hij al schitterend met zijn mooie staalblauwe wijzer en zijn vintage crèmekleurige wijzerplaat. De aparte datumring maakt het geheel af. Misschien al vele malen getoond op dit forum maar toch met gepaste trots nog maar een keer dan.
En dan nu een paar foto’s
Heel mooi! Deze staat ook al lang op mijn lijstje. Ik heb al een no1 dus in mijn geval zou het de blauwe worden. Veel plezier ermee!
Mijn beste,
Fantastisch!!
Wat een grandioze verworvenheid!!
Met recht, een lust voor het oog!!
Ik wens je er derhalve een aangename tijd mee.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Kanjer, begrijpelijk dat je hiervoor gezwicht bent
Veel plezier ermee!
Erg mooi, heb hem zelf ook gehad en zou hem zo weer kopen
Krijg een beetje een stopwatch gevoel bij deze.
Mijn smaak niet, maar ik begrijp wel dat je hem mooi vindt.
Gefeliciteerd! Mooi horloge. Wat is de kast maat?
Blijft mooi! Staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Veel plezier ermee!!!
Gr Men
Blijft mooi en apart, zelf ook gehad, over genomen van @Logie toen ik nog wist hoe het moest
Mooie maat en de binnenring maakt het levendig. Tijd aflezen is wat lastig als je redelijk exact wilt weten hoe laat het is en met mijn ogen wordt het al helemaal gokken dus hij ging weer maar dat was dan ook de enige reden voor de exit. Veel en lang plezier er mee!
Machtig mooi.
Veel plezier gewenst met de Meistersinger.
Prachtig! Geniet er van! (Ook voor mij een ‘grail’).
Mooi zeg, geniet ervan!
Prachtige aanwinst veel draagplezier gewenst
Smaakvolle keuze en klasse horloge!
Hahaha. Does where the days ;), maar ik geloof nog in je Cees. Komt vast weer goed. Dit is gewoon een fase denk ik
Grappig hoe eenieder zijn eigen associaties heeft. Voor mij heeft deze een hoog weegschalen gehalte.
Zegt mijn vrouw ook
De mooiste Meistersinger! Well done!
Houd het maar bij Nederlands