Mijn nieuwe horloge

Watchbuddies,

Hier enkele posts van mijn nieuwe horloge.
Ik heb er lang over gedaan, maar mijn beslissing is dan toch gevallen: mijn keuze werd de Seiko SPS009J1.

Enig nadeel is dat ik hem effe niet mag dragen. Mijn verjaardag is pas einde maart…:frowning:

Maar wát een vooruitzicht!!! (tu)

Ook graag jullie mening over dit horloge.

Thanks!

Enne… prettige feestdagen iedereen!
(:smiley: X( :)-D

Fantastisch mooi horloge toch?
Heel veel succes met wachten tot je hem mag dragen.
Dat zou mij iig niet lukken.
Gefeliciteerd.

Mooi horloge maar dat is toch een marteling, wachten tot maart.

Prachtig horloge hoor.(tu) IK zou het niet kunnen afwachten om te dragen.:smiley:

Jaloers !!!

En ballen om gewoon zo’n ding te kiezen , zonder dat geneuzel van : zou ik dat wel doen ? “het is maar een Seiko”.

Prachtig vind ik em ! Wil er zelf (ooit) ook nog eens 1.

Gefeliciteerd.

En gewoon omgespen joh ! Wie weet halen we maart niet eens…:smiley:

kijk… dat is nog eens een horloge, tijden niet zo een mooie gezien hier op het forum. waanzinnig mooi ding, veel draag en kijkplezier, maar dat zal wel lukken denk ik zo;)(tu)

WAUW! Dat is nog eens een Seiko!!! Gaaf!!
Van harte proficiat en veel sterkte om er tot maart vanaf te blijven.

Ik moet ook mijn grenzen verleggen om aan de verleiding te kunnen weerstaan. :wink:

Ik word 40 zie je… en dit is een cadeau van mijn vrouwtje. Nu ze voor één keer meegaat in mijn (recente)hobby moet ik daar wel begrip voor hebben hé :).

Wacht maar af tot ZIJ 40 wordt! Eens zien of zij dan deze marteling aan kan. :)-D

Mooi! Welkom bij de Inner Circle Club :slight_smile:

wat ik in deze prijsklasse jammer vind, is de pvd behuizing. Als je er krassen op krijgt is het lokaal niet te herstellen en ziet het horloge er smoezelig uit.

om het even wel merk hoor.

Verder prachtig ding ! geweldig uurwerk ook en een spannende en gedurfde keuze !

succes met wachten alvast !

Ziet er erg goed uit! Wist eigenlijk niet dat Seiko in deze klasse horloges maakt. Wat bij mij dan ook een drempel zou zijn.

Het is echter een prachtig horloge. Wat verwacht uw vrouw voor haar 40e? Bent u al aan het sparen.

Wat een prachtig horloge. Wil zelf ook graag een Ananta Spring Drive als volgens horloge (tu)

Ah mooi, een waanzinnig uniek horloge (tu). Wat is de afwijking?

teerd met het cadeautje voor jezelf :slight_smile:

ticothijs82 Schreef:

… Wat is de afwijking?

euh, Seiko?

ticothijs82 Schreef:

Ah mooi, een waanzinnig uniek horloge (tu). Wat is
de afwijking?

dezelfde die we allemaal hebben denk ik.

van harte met je leuke en mooie nieuwe aanwinst … :slight_smile:
en geen 13 in een dozijn klok (tu)(tu)

Ghehe, ik kan 't bericht nog wijzigen, maar dat doe ik niet :+

Misschien snapt de topicstarter wel wat ik bedoel, zijn naam is immers Timekeeper.

Prachtig horloge, proficiat!

Mooi man… veel plezier ervan

Ik vind hem erg gaaf en uniek!

Veel plezier ermee!