Mijn nieuwe N.A.

Hallo mede HF’ers,

Volgens mij kan ik ondertussen wel zeggen, dat ik een kleine verzameling heb opgebouwd, want een echte collectie mag ik het volgens mij nog niet noemen. Dat daar gelaten, kijk ik continu naar allerlei moois wat ik voorbij zie komen.

Op gegeven moment zag ik steeds vaker een specifiek horlogemerk voorbij komen. Toen ik ze voor het eerst zag, werd ik er niet zo warm van, maar naar mate ik ze vaker voorbij zag komen begon het op me te groeien. De retro vintage style begon ik weliswaar steeds mooier te vinden. Toen was het voor mij duidelijk. Ik wilde op zoek naar een…misschien raad je het al…inderdaad, een Casio. Voor een betaalbare prijs, een prachtig retro horloge, wie wilt dat nou niet!

In eerste instantie lijken ze allemaal enorm veel op elkaar, dus ben wat filmpjes gaan kijken en stuitte ik vervolgens op mijn N.A. , een Casio A168WEM-1EF. Het negatieve display sprak me direct enorm aan. Toch een wat meer stylish look, in een retro jasje. Na wat wikken en wegen de trekker overgehaald en deze besteld. Toen hij binnen kwam, hem direct om gedaan en wat ben ik er enorm blij mee. Deze gaat zeer zeker veel draagtijd krijgen. En natuurlijk horen er ook wat foto’s bij😁

78 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige aanwinst ! :ok_hand:

1 like

Dankjewel😁

1 like

Heerlijk retro, veel draagplezier

1 like

Dat komt wel goed denk ik.:grin:

1 like

Mooie classic look gaaf hoor

1 like

Veel plezier met het horloge.

1 like

Dat dacht ik dus ook, dankjewel!

Komt helemaal goed😁

Veel plezier met je mooie Casio! :pray::hugs:

1 like

Dankjewel😁

Leuk verhaal, mooi horloge. Plezier ervan!

1 like

Dat hoor ik graag, dankjewel😁

1 like

Mooie aanwinst, vooral met die negatieve display :ok_hand:t4:
Veel draag plezier :+1:t4:

1 like

Dankjewel Michael, gaat zeker goed komen!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze leuke verworvenheid!!
Jeugdsentiment.:star_struck:
Ik wens je er een langdurige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wie bepaald dat :sweat_smile:.
Geniet van je horloge :wink:.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Lekker retro hoor. :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

LCD chique. Goed gekozen & veel plezier je nieuwe Casio!

1 like