In 6 dagen, +4 seconden! Dat lijkt me niet gek…
Nog even mijn lumeshot, omdat het kan…
Zeker niet gek! Wat een topper trouwens!
Die Lume is te gek Pfff
4 Seconden? Dat doet mijn Explorer per dag.
Mooi hoor. Zowel de nauwkeurigheid als de fantastische lume.
Geen paniek! Komt doordat ie nog nieuw is… hij gaat na een tijdje waarschijnlijk wat langzamer lopen.
Maak ons even gek met deze foto:p. Wat een prachtig horloge.
Hhahahahahaha, te gek topic (tu)
Ik moet eerlijk zijn, ik dacht; “daar heb je weer zo’n halve zool die gaat miepen over +4 per dag en hoe nu verder…”
Tot slot… wat een tek gekke klok!!! (tu)
gr. Roel
Boehoe, wat een pech. Ik heb het in het vorige topic al gezegd, maar herhaal het graag: wat een geweldig horloge! (tu)
Wat een lume, lijkt wel backlight!
Ik heb hetzelfde probleem, sinds de maandwisseling loopt mijn ETA 2824-2 al 15 seconden voor!
Hij is natuurlijk wel wat langer belicht (2.5 sec) en een beetje gespiked met blacklight voordat ik de foto maakte…
Marz Schreef:
Hij is natuurlijk wel wat langer belicht (2.5 sec)
en een beetje gespiked met blacklight voordat ik
de foto maakte…
Lol ik heb ook zo een uv lantaarntje. En de ideale tool voor mooie lumeshots.
Ik heb hetzelfde probleem, sinds de maandwisseling
loopt mijn ETA 2824-2 al 15 seconden voor!
Onacceptabel!!
Ik zag dit prachthorloge in een ander topic ook al voorbijkomen. Mooi, man! :~ Als ik er lang naar kijk, word ik hebberig!
Gaaf (de lume én de nauwkeurigheid)!! Ik heb ook een Eterna die al een jaar of 10 oud is, maar ook zonder service nog steeds perfect loopt, en waarvan de lume trouwens ook mooi is. Ooit hoop ik nog eens de kontiki sport editie (ofzoiets) te vinden, met de gouden achterkant, ook erg mooi… 'T is een onderschat merk!
http://farm8.staticflickr.com/7197/6964170183_7bb5
0e0f36_z.jpg
Terug ermee. Valt vast onder de garantie. Hoewel ik geen genoegen zou nemen met een reparatie, maar een vervangende nieuwe eisen. Je hebt em immers pas net 6 dagen en hij loopt nu al niet goed. En dat noemt zich Swiss Made. Bah, wat een afknapper!