Mijn nieuwe oude horloge!

Floris, open anders een paypal account…

is heel makkelijk om over de hele wereld te betalen, en erg betrouwbaar.
je hebt kan heel makkelijk geld overschrijven of met creditcard overmaken naar je paypal rekening!

Hallo Floris,

Allereerst gefeliciteerd met deze aanwinst.

De aankoop zou je ook heel goed zelf kunnen doen. Wanneer jij je registreerd bij eBay kun je meebieden. Je bepaalt vantevoren wat je maximaal wilt betalen en je biedt mee. Hier komen nog wel verzendkosten bij zie ik. Omdat het niet zo’n heel groot bedrag is is het op zich wel een mooi object om als eerste aan te schaffen op eBay. Wanneer je wat meer feeling hebt met eBay zou je ook op wat kostbaardere objecten kunnen bieden.

Ik zou graag voor je bieden, maar ik woon in Overijssel. Nou kom ik ook niet zo vaak in Zuid Holland dus dan zouden er nog verzendkosten binnen NL bijkomen.

Maar zoals gezegd: probeer het eens zelf. Je hebt nog even de tijd om je in te lezen in het een en ander en je kunt je er nooit een grote bult aan vallen.

Succes met de afweging, enne, deze band mooi laten zitten ;).

Gerwin

Gershwin Schreef:

Hallo Floris,

Allereerst gefeliciteerd met deze aanwinst.

De aankoop zou je ook heel goed zelf kunnen doen.
Wanneer jij je registreerd bij eBay kun je
meebieden. Je bepaalt vantevoren wat je maximaal
wilt betalen en je biedt mee. Hier komen nog wel
verzendkosten bij zie ik. Omdat het niet zo’n heel
groot bedrag is is het op zich wel een mooi object
om als eerste aan te schaffen op eBay. Wanneer je
wat meer feeling hebt met eBay zou je ook op wat
kostbaardere objecten kunnen bieden.

Ik zou graag voor je bieden, maar ik woon in
Overijssel. Nou kom ik ook niet zo vaak in Zuid
Holland dus dan zouden er nog verzendkosten binnen
NL bijkomen.

Maar zoals gezegd: probeer het eens zelf. Je hebt
nog even de tijd om je in te lezen in het een en
ander en je kunt je er nooit een grote bult aan
vallen.

Succes met de afweging, enne, deze band mooi laten
zitten .

Gerwin
maakt mij niet uit die verzend kosten,maar om me bij allemaal dingen aan te melden enzo voor een doosje ,ik ga verders niks via ebay doen denk ik,ik vind het namelijk een ingewikkelde site,je hoeft niet bang te zijn dat ik hem niet betaal ofzo hoor,eventueel kom ik hem halen,dus van mij mag je bieden!!!

mail me anders even

ja ik vind dat zo gedoe voor een 1 malige actie ,hoop dat iemand anders het kan regelen voor mij,alleen even bieden,voorschieten,en ik koop hem dan weer van diegene die het even voor me doet,wie helpt me even?

had er vandaag zodiac bij,werd in de laatste minuut overboden met 50 euro op ebay,dus was vette pech voor mj !!!