Mijn nieuwe Seamaster vandaag opgehaald!

2 weken geleden een nieuwe Seamaster besteld bij Sparnaaij in Hoofddorp.
Vanochtend kreeg ik een telefoontje dat mijn Omega uit Zwitserland was aangekomen.
Vanmiddag er meteen als een speer naar toegegaan en ik moet zeggen; het horloge overtreft al mijn verwachtingen.
Ongelofelijk hoe comfortabel hij zit, en de kwaliteit straalt er vanaf.
Ben er erg blij mee!
Hieronder een fotootje.

http://img217.imageshack.us/my.php?image=omega12te.jpg][img]http://img217.imageshack.us/img217/1282/omega12te.th.jpg[/img

het is en blijft bloedmooi spul.
veel geluk ermee.
oscar

Je hebt helemaal gelijk, weet ik uit eigen ervaring.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en uiteraard veel plezier ermee. (tu)

veel plezier ermee , het blijft idd een mooie klok (tu)

Welkom bij de “club” :stuck_out_tongue:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier toegewenst!!!

(maar dat zal wel lukken, denk ik (tu) )

Dit vind ik nou een prachtklok.Veel plezier ermee en raak er niet op uit gekeken

Bedankt voor alle positieve reacties.
Dit is mijn eerste automaat, hiervoor droeg ik altijd een Certina Cascadeur DS (quartz).
Deze draag ik nu nog op mijn werk, ik vind dit ook nog steeds een mooie klok.
Alleen als je ze naast elkaar legt zie je pas hoeveel mooier zo`n omega is afgewerkt.
Als ik alleen al naar het bandje kijk, valt nu pas op hoeveel geluid het bandje van de Certina maakt als ik mijn pols beweeg.
Vroeger viel me dit nooit op maar nu wel.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik denk ook dat ik op tijd ben geweest met dit horloge te kopen want op andere forums heb ik gelezen dat deze klok vervangen gaat worden door de co-axiale Seamaster, waardoor hij ook dikker zal worden.
Jammer want de dikte zoals hij nu is vind ik gewoon perfect.
Even tussen haakjes; weet iemand vanaf welk jaar de 2254.50.00 al op de markt is? in deze vorm?
Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!

Ziet er netjes uit. Vind een dial met motief al snel druk worden, maar omdat het enkel de tijd laat zien (dus geen chrono ed.) blijft het een mooi clean horloge!

Veel plezier ermee, maar dat lukt al aardig begrijp ik uit je tekst.

Ik heb vrijdag via Marktplaats een Seamaster (de blauwe) gekocht. Hij is een half jaar oud en er zit geen krasje op, zelfs niet op de band!
Het is inderdaad een heel mooi horloge. Er moest alleen een schakel tussen geplaatst worden en dat kostte maar liefst 10 Euro (zonder schakel)!

Hele fraaie klok ga je ongetwijfeld veel plezier aan beleven.

Gefeliciteerd, ik vind dit één van de mooiere Seamasters. Veel draagplezier!

Mooi, mooi, mooi! Gefeliciteerd

Mick

Mooie klok zeker.

Alleen hoe langer ik naar dit horloge kijk krijg ik moeite met de golf / ribbel op de wijzerplaat.
Persoonlijk zou ik voor de Ocean Planet gaan.

Prima keuze. Dit horloge geeft heel veel waar voor het geld. En hij is nog prachtig om te zien ook.

Veel draag- en duikplezier

wat zijn de afmetingen eigenlijk van zoiets?

De diameter is 42mm, de dikte 11mm.
Voor mij de perfecte afmetingen.
Ik had ook interesse in de Tag Heuer Carrera Tachy, maar die is 16mm dik, dat vond ik toch iets te veel van het goede.