Mijn nieuwe super horloge!

16-10 was ik jarig en wilden voor mijn zelf de ultieme cadeau doen…een exclusieve horloge!!

Ik heb lang na moeten denken wat voor een horloge ik wilden kopen, dit moest dan wel DE horloge worden!! een horloge die in mijn ogen exclusiviteit uitstraalt, die niet op elk hoek van de straat te koop is.
Ik heb gedacht aan een Breitling navitimer, een Rolex, JLC Master Compressor (staat nog hoog op mijn lijstje)…maar ben er achter gekomen dat deze merken op elk moment van de dag gekocht kunnen worden, hebben ze een van deze horloges niet op voorraad dan zijden ze tegen mijn dat ze de horloge wel binnen een week kunnen leveren! dan heb ik het over Rolex, Breitling, Jlc.
Ben verder wezen kijken en stuiten op het merk Panerai, heb er een gepast en was meteen verkocht… maar stuiten ook meteen op een probleem!
Een Panerai die koop je niet zo makkelijk als de hier boven genoemde merken, je komt op een wacht lijst te staan, en geloof mijn, die wacht lijsten liegen er niet om!!
Een Panerai die moest ik hebben, hij zit lekker, lekker zwaar op de pols, groot, en zeker zeer exclusies (veel vraag, weinig aanbod)
Ik wilden de Panerai Pam104 kopen! zal net dit type Panerai een van de meest gewilde Panerai’s zijn op dit moment, en ik had maar een maand de tijd voor ik jarig zou zijn.
Na veel bellen met Hans Dekker ( vertegenwoordiger van Panerai ) en veel gebeld met Jorgen Tielemans (en met zijn hulp, hij is mee geweest) en de hulp van Joost van der Heijden (Juwelier Pijnenburg) hebben we het voor mekaar gekregen dat ik misschien wel kans zou maken dat ik op mijn verjaardag mijn nieuwe Panerai in ontvangst zou kunnen nemen!! wetend dat er nog maar 1 binnen komt in Nederland.
Na afgelopen maandag contact te hebben gehad met Hans dekker, vertelde hij mijn dat ik contact moest opnemen met dhr: Van der Heijden (Pijnenburg) na dat Hans dekker mijn feliciteerde met mijn verjaardag heb ik gelijk gebeld met Pijnenburg, Joost van der Heijden vertelde mijn dat ik mijn nieuwe Panerai Pam104 op kan halen!!
Ben dan ook gisteren (woensdag) meteen naar Eindhoven gereden en heb mijn nieuwe Panerai Pam104 in ontvangst mogen nemen

Bij deze wilden ik Dhr: Hans Dekker, ( Vertegenwoordiger Panerai ) Joost van der Heijden (juwelier Pijnenburg) en Jorgen Tielemans bedanken voor hun inzet!!! Geweldig!!!

Hier dan de foto’s van mijn nieuwe trots!!!












En heb een tshirt gekregen :slight_smile:


Hoop foto’s, maar dat is meer mijn enthousiasme!!

Groetjes

Roger Elings

Hoi Roger

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een prachtig horloge is… Panerai kan ik tegenwoordig erg waarderen, ze zijn echt bijzonder. Veel plezier ermee.

Nog van harte gefeliciteerd en veel draag plezier.

Mvg Dennis.

Gefeliciteerd Roger. Leuk ook dat andere Panerai-enthousiastelingen jou zo goed hebben geholpen. Lijkt mij dat je deze persoonlijke betrokkenheid van importeur, dealer en, ja hoe moet ik Jörgen duiden :), niet gauw tegenkomt bij de in massa geproduceerde horloges.
Heel veel plezier er mee!

Gerwin

Hij zal wel een rib uit je lijf gekost hebben, maar hij dan ook in één woord: SCHITTEREND.

Veel plezier van je nieuwe aanwinst!

Gerard

ze hebben me geweldig geholpen… dank zij Jorgen heb ik mijn geweldige Panerai op tijd gekregen!! Jorgen, bedankt man!!
Het is zeker geweldig de betrokkenheid waar ik aan deel mocht nemen…het volgen van mijn Panerai van Italië naar Nederland…Hans Dekker heeft me continu op de hoogte gehouden… en dat geld ook voor Joost van der Heijden…
Heren een woord, GEWELDIG!!

Proficiat en veel plezier ermee!

Groeten Jörgen

Geweldig verhaal, over een geweldig horloge, geniet ervan.

Ruud

Van harte met dit horloge.

De Panarai community is een zeer gedreven gezelschap, dat valt me steeds weer op. Dat is een zeer te waarderen positieve eigenschap. Dat zijn m.i. ook de echte liefhebbers. Teveel zie ik (helaas) nog mensen die een Panerai om hebben omdat men zonodig “een duur modeklokje” nodig heeft voor image of carriere.

Wat mezelf betreft: Er is nog steeds geen vonkje overgeslagen, en ik denk dat het wel nooit zal klikken tussen Panerai en mij. Ik blijf ze nogal overpriced vinden t.o.v. het gebodene.

Hoe dan ook Roger, draag het horloge in goede gezondheid, en geniet er volop van.

gr,
Hans Mennink

Heel fraai, Roger.

Mooie combinatie ook van wijzerplaat en band. Ik neem aan dat de 104 een 44mm kast heeft?

Veel plezier ermee.

en Roger heeft nog wel zo’n mooie fotoreportage gemaakt Peter.
op de eerste 2 foto’s vind je alle bijna alle info over deze Panerai klok.

super foto’s, begin wel een beetje te begrijpen waarom men valt voor 't merk
en duur ? die Omega op marktplaats, die is pas waanzinnig duur denk ik.

veel plezier Roger,
groet, André

Gefeliciteerd met je verjaardag en je aanwinst Roger. Mooi te zien dat je zo blij met je Panerai bent!

Gefeliciteerd,erg mooi.Groeten Tim. NT

Inderdaad n echt mooi klokkie…

Maar… wat betaal je nou voor zo’n schoonheid?

Tony

Hallo,
Wat een prachtige klok, ik durf grif toe te geven dat ik jaloers ben. Ook ik hoop ooit zo’n mooi horloge te mogen bezitten. Veel plezier ermee!!!
Groet Michel

Ja Ja … da’s een hele fraaie klok Roger. De combi met een (licht)bruine krokoband vind ik net een fractie mooier, maar da’s persoonlijk!

Heel veel (draag)plezier, geniet ervan!

Gr. Patrick

Van harte Roger, zowel met je verjaardag als met dit prachtig horloge.

Ik zou als ik van jou was al aan mijn volgende verjaardag beginnen te denken. :D:D:D

groetjes,
Freddy

Van harte gefeliciteerd met je …ste (?) verjaardag. De verjaardag ben je zo vergeten, deze Panerai echter niet. MOOOOOOOOI !!

Ik was 26-10 aan de beurt, geen Panerai gezien :D:D

Maybe…sometime…