Mijn nieuwste aanwinst van de Paasmarkt

Vanmorgen waren wij op een Paasmarkt in Twente. Het was er erg druk. Tijdens het schuifelen tussen de marktkramen zag ik een doosje staan met een flink aantal oude horloges. Een onberispelijk uitziende Seiko 5 viel op. Ik heb hem dus maar gekocht. Betreft een Seiko 5 , goudkleurig met de nummers 7009-3161 A2. Zie bijgaande foto. De blauwe band heb ik er zelf opgezet.
Groet. Richard.

10 likes

Mooie Seiko 5! :+1:

Veel plezier van je nieuwe aanwinst! :relaxed:

1 like

Leuk…veel plezier ermee!

Gr,

Ron.

1 like

Ja. Hij ziet er echt als nieuw uit. Wel veel vuil en een versleten band. Het is niet mijn eerste Seiko 5 automatic, maar deze kon ik niet laten liggen. Toen afgerekend had, zei de verkoper, “wacht u even mijnheer, ik geloof dat de doos van die klok hier ook ergens ligt.” En ja hoor. Volgens mij de originele doos. Zie de foto.
Groet. Richard.

6 likes

Hartstikke gaaf! Mooie wijzerplaat ook! Lekker van gaan genieten :relaxed:

1 like

Mooi! Maar wat heb je daar nou voor neergeteld? :slight_smile:

1 like

Tof ding! Zo heel oud is die ook nog niet. Hij heeft de “nieuwe stijl” wijzertjes!

1 like

Mijn beste,

Een goed gemutste verworvenheid!!
Leuk hoor!!
Ik wens​je er veel plezier mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Klopt. Wat leeftijd betreft. Ik heb net de nummers, plus het serienummer ingevoerd op watchleuth.com. Dan kom je uit op oktober 1997. Maar dan moet de eerste eigenaar toch wel een liefhebber geweest zijn van te grote overhemden, met lange mouwen. Er is geen een krasje te ontdekken.
Groet. Richard.

1 like

Morgen zal ik al mijn vijfjes weer eens naast elkaar op een rijtje leggen. Dan kan je verschillen en ook de ontwikkeling van dit soort Seiko’s goed zien.
Groet. Richard.