Mijn nieuwste aanwinst!

Ik gooi ze op één hoop, want ik heb inderdaad naar het tweede model dat je noemt gekeken.
De jouwe is inderdaad nog wel een tikkeltjer mooier.
Ik zoek niet specifiek naar een duikhorloge hoor, vind ze een mooie ‘tech’ uitstraling hebben.
In dieper water dan dat van het 25meter bad kom ik doorgaans niet :wink:

Citizen Aqualand Lover Schreef:

Marz Schreef:

Heb hier wel eens naar gekeken (online), maar
het
lijkt me wel écht een knots aan de pols…
Heb je ook een Orca toevallig?

Het is idd een behoorlijk groot horloge, maar dat
mag de pret niet drukken!
Trouwens Marz wist jij eigenlijk wel dat dit
duikhorloge niet meer leverbaar is en dat het een
limed edition was!?
Je kunt volgens mij nergens meer de JV0000-28E
kopen.(of je moet geluk hebben op marktplaats) Die
horloges zijn zo hard over de toonbank gegaan
omdat het de 20e verjaardag was van citizen
Aqualand. Er is nog wel een ander model met
dezelfde functies alleen heeft het horloge een
andere uitstraling cq omvang. Dat modelnummer van
het horloge is JV0050-03E. Dat horloge kan nog
steeds volop besteld worden…is ook een hele
mooie klok maar ik vond toch de JV0000-28E mooier
kwa model.

Heb geen Orca…hou van Citizen duikhorloges met
dieptemeter enz…
De Classic is ook een super klok! Ook omgehad
tijdens het duiken.Heeft een logboek van 4
duiken.
Ben je nog opzoek dan na een duikhorloge van
citizen?

Laatst van een liefhebber een Citizen Aquamount gekocht. De verkoper vertelde mij dat alleen de batterij leeg was. Dus ik heb het horloge opgestuurd naar Stam Rijswijk. Kreeg ik een paar dagen een mailtje terug dat het uurwerk en de 2 digitale displays kapot waren…gelijk gevraagd naar de prijsopgave want ze konden nieuwe onderdelen leveringen voor dit type horloge waar ik al verbaasd over was. Onderdelen moesten komen uit Japan!! De prijs viel mij enigszins mee dus heb het horloge laten maken en was het horloge een dikke maand kwijt maar het resultaat mag er wel wezen hoor! Wat een prachtig model is dit zeg!!:heart_eyes:

Foto zegt meer dan woorden…

3 likes

Na een heeeeeeeeeeeeeeeeele lange zoektocht dan eindelijk een Citizen Promaster Aquamount Blue dial kunnen bemachtigen!! Zo blij mee!:slightly_smiling_face: Vind het ontwerp zo gaaf van dit model! De zwarte wijzerplaat had ik al,alleen de blauwe miste nog… maar gelukkig had ik een advertentie geplaatst op marktplaats met foto’s erbij dat ik dat model zocht…kreeg eerst allemaal van die onzin berichten…maar…uiteindelijk reageerde iemand die er echt één thuis had liggen. Gelijk contact gezocht en afspraken gemaakt en het horloge opgehaald aan de andere kant NL…:red_car:
Foto’s zeggen meer dan woorden! :sunglasses:

2 likes

Beste HF-leden🙂

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om de 1e serie van de Aqualand Classic’s te gaan verzamelen. Ik had de titanium versie al(C028) vandaag zijn er 2 mooie duikhorloges bijgekomen van een bekende hier van het forum. Heb nu een C020(bicolor variant en een C022(stalen variant erbij. Ga nu rustig opzoek na de C023…schijnt heel zeldzaam te wezen maar we hebben alle tijd :sweat_smile:

Bij deze mijn 2 nieuwe aanwinsten!!:fish::fish::sunglasses:

Alle 3 nu bij elkaar❤

7 likes

Gefeliciteerd! Coole set!

1 like

Dank je wel! Ook heel erg blij mee🙂. Nu nog de C023 scoren dan heb ik de set compleet👌

1 like

Beste HF gebruikers😁

Afgelopen weekend een prachtige NOS Citizen Professional 800m gekocht! Gekocht van een liefhebber omdat hij geld nodig had voor zijn verbouwing…dus ik dacht moet meteen mij slag gaan slaan en het is mij ook gelukt.:slightly_smiling_face:
Afgelopen zaterdag het horloge opgehaald…hij wou het eerst versturen maar daar is het horloge mij toch te kostbaar voor. Wat een prachtig exemplaar!! Ga hier echt van genieten😍

Genoeg gelult…foto’s😎

Wat een aanwinst is dit zeg!! Horloge is in NL nooit geleverd. Dit model komt uit Japan😎

Ben benieuwd wat jullie er van vinden🙂

6 likes