Mijn nieuwste aanwinst

Bij deze mijn aanwinst. Een Hamilton auto chono. Had al iets eerder willen posten maar ik moest hem terug brengen naar Siebel omdat er een foutje zat op de wijzerplaat. Is gelukkig netjes opgelost door een ander exemplaar over te laten komen vanuit een ander filiaal. Ben er zeer blij mee :slight_smile: In het echt is hij mooier dan de foto laat zien :slight_smile:

1 like

Mooie klok!(tu) Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Sjiek man, proficiat!

Gefeliciteerd! Mooi, sjieke klok :~

Gr Max

Gefeliciteerd. . Mooie aanwinst :~

( ben benieuwd wat dat foutje in de eerste klok was )

grt. Gerard

Thanks voor de complimenten :slight_smile:
@ carpe tempus. Er zat een kleine beschadiging op de plaat. Ik zag het pas bij volle zonlicht. Toen ik het eenmaal ontdekt had bleef ik het zien. Ook bij minder licht. In de winkel kwam er een loep aan te pas om het goed te kunnen zien. Leek op een putje.

Nice!(tu)

Proficiat! Fijn dat het opgelost is.

Fraaie klok, geniet ervan (tu)

Mooi! Heb m zelf ook :slight_smile:

Ben alleen nog niet klaar. Zie net dat ze op het garantiekaartje niet het nieuwe serie nummer hebben bijgeschreven maar gewoon het typenummer van het horloge zelf. Beetje jammer, zeker omdat ik ze nog gezegd had dat het nummer achterop het horloge niet het serienummer was maar het typenummer.

San Solo Schreef:

Ben alleen nog niet klaar. Zie net dat ze op het
garantiekaartje niet het nieuwe serie nummer
hebben bijgeschreven maar gewoon het typenummer
van het horloge zelf. Beetje jammer, zeker omdat
ik ze nog gezegd had dat het nummer achterop het
horloge niet het serienummer was maar het
typenummer.

Ja da’s irritant.:sunglasses: Maar ja, 't blijft Siebel, he?:wink:

Knap! Veel genot van je nieuwe horloge.

Nou TagEd’s reply zegt alles heb ik al weer door.
Had ze net aan de lijn en er werd mij verzekerd dat het klopte. Ze hadden van het tweede nummer enkel dus het type nummer dus dat hebben ze op het bewijsje erbij geschreven. Onder het serie nummer van het eerste horloge want die nummers zouden voor beide horloges ook hetzelfde zijn. Er zit dus niks anders op om even langs te gaan want me druk maken over de telefoon heeft minder effect ivm een face to face gesprek. Want als wat de dame van Siebel zegt correct is kan iemand met een zelfde horloge waarvan de garantie verlopen is met mijn garantie kaartje alsnog gebruik maken van de garantie. Dat klinkt niet logisch volgens mij. Dus heb ik van mn nieuwe horloge nog geen serienummer want die zouden uniek moeten zijn lijkt mij. Maar goed, de dame beweerde anders dus moet ik maar even persoonlijk langs gaan misschien dat ik het ze dan aan hun verstand kan brengen. En ik ben een Noob als het om horloges gaat maar zelfs dit snap ik. Maar mocht ik het mis hebben hoor ik dat graag hahahaha

Update. Heb het horloge nu een paar maanden zo goed als dagelijks aan de pols en nog geen moment spijt gehad. Heb onlangs nog dagelijks de tijd bij gehouden en hij loopt gemiddeld +3,5 sec per dag.

Fijn om te horen … maar Hamilton zegt natuurlijk ook wel wat

thanx voor de update !

Goed om te horen!

Prachtige horloge, gefeliciteerd ondanks wat ongenoegen.

Niet mijn stijl… maar wel tof… Zo tof dat ie wel een beter plaatje verdient :slight_smile: (tu)

Deze foto’s zijn van iets betere kwaliteit geloof ik :slight_smile:

1 like