Ik heb weer een nieuwe Swatch gekocht. Dit keer de “Get Fly Back”.
Een paar maanden geleden de Swatch “Jaws”. Ik had het bandje al verwisseld voor dezelfde als op de Get Fly Back zit.
Ik ben erg blij met mijn nieuwste aanwinst.
Ik vind het een heel mooi horloge. Een beetje “Breitlingachtig” Ik begrijp alleen niet waarom je de originele band niet op de Jaws hebt laten zitten. Die is zo mooi en hoort er echt bij.
Erg mooi, maar ik zou ook de originele band op de Jaws laten. Dat is een mooie band en tevens een erg originele verwijzing naar dat stevige gebid van Jaws
vind het leuke horloges maar en das mijn gevoel erbij uiteraard de achterkant is echt verschrikkelijk lelijk.met name de plaats waar het batterijtje woond.
dus voor mooi en achter niet echt.
gelukkig draag je ze altijd ga ik vanuit met de voorkant de goeie richting uit maar ik heb zoiets de voor en achterkant moeten qua gevoel kloppen.
Ik persoonlijk vind de achter wel iets hebben, simpel/eenvoudig/praktisch typisch Swatch. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik een beetje een zwak heb voor Swatch, ik zou bijna zeggen dat je collectie niet compleet is zonder een Swatch (het liefst volledig plastic en quartz )
Ja, dat klopt. Het is een mooie band maar ik wilde een maandje geleden zien hoe hij eruit zag met deze band. Deze band is een stuk dikker en zwaarder dan de Jaws band en ik vind hem hierdoor stoerder geworden.
Maar nu ik deze nieuwe heb zou ik wel weer de oorspronkelijke band terug kunnen zetten.
Ik persoonlijk vind de achter wel iets hebben,
simpel/eenvoudig/praktisch typisch Swatch. Al moet
ik er wel bij zeggen dat ik een beetje een zwak
heb voor Swatch, ik zou bijna zeggen dat je
collectie niet compleet is zonder een Swatch (het
liefst volledig plastic en quartz )
Helemaal mee eens maar de automaatjes zijn ook leuk hoor.
Ik ben er inderdaad echt mee begonnen, ik was denk ik 4 a 5 jaar en kreeg mijn allereerste horloge, ik denk een LB116. Ik heb hem nog steeds :). En 2 weken geleden nog een Swatch fun boarder gekocht, Face The Mountain SULB101. Leuk voor wintersport.
Ik ben ook begonnen met een Swatch.
ik heb hem opgezocht, het is de Swatch Silver Circle - GA105, met plastic ribbel-band. (zo herinner ik me hem)
Ik zat nog op de lagere school.
Ik heb hem niet meer, dat is wel jammer (kast kapot denk ik)