Nee inderdaad. Begreep hier al dat er verschillende mogelijke oorzaken kunnen zijn. Maar hé, alles op zijn tijd (woordspeling ).
Ja, ik ga dat binnenkort (onder andere) uitzoeken.
De 37,5 is een goede maat voor een gemiddelde pols, klokje heeft een mooie uitstraling. Suc6
37,5 inderdaad. Scherp .
Zag trouwens op Chrono dat iemand er een mesh bandje op heeft. Ziet er ook wel strak uit. Maar denk toch dat ik de voorkeur aan leer geef.
Mooie verzameling. Ik twijfel alleen een beetje aan dat rode bandje. Ik vind het toch een beetje vrouwelijk of X.
Agree. Vond ik ook. Maar in het echt nog meer als op de foto. Is namelijk echt felrood. Op de foto oogt het roodbruin en dat is al beter. Maar moet nog even kijken welke kleur er straks op gaat komen.
Die quartz heeft wel een heel bijzondere dual trouwens! Erg gaaf! En mooi dat hij overkomt van je vader. Speciaal!
Hele gave collectie ook! Erg mooi.
Croco zal hem goed staan.
Ja, dat denk ik ook. Maar de kleur he. Wellicht cognac of misschien whiskey bruin.
Cognac
Wat een gave set zeg! Die vierkante Quartz is ook heerlijk!
Ja vind ik ook. Eigenlijk gekocht om door te verkopen. Maar blij dat ik dat niet heb gedaan haha. Echt mooie aanvulling op de verzameling. Als het lukt erachter te komen waarom hij in een dag 10 minuten voorloopt kan ik dat hopelijk oplossen en hem dragen.
Mooie Omega’s.
Hele mooie collectie!
Mijn verzameling. Ik heb ook nog een vergulde fifties bumper automaat met een redial, die raar genoeg nu niet in de kistjes zit.
Mooie verzameling ook!
En als mede niet kenner; dat wat @WilSeiko zegt over die batterij?
Dat zijn al 2 mensen zonder kennis met een mening!