Mijn Omega is pas gestolen...

Twee weken geleden is mijn 60’s Constellation C-shape, stainless steel met white gold bezel uit mijn huis gestolen. Het horloge werd oorspronkelijk gekocht door mijn grootvader en werd na de dood van mijn vader aan mij doorgegeven. Een jaar geleden heb ik zelfs een volledige restauratie gedaan door een gecertificeerd Omega Service Center, verschrikkelijk verlies …
Het horloge is voorzien van een 1040 stalen armband en originele 518 lugs. Dit zijn de nummers voor het horloge: type 168.027, kaliber 564, serienummer 25221787.

Laat het me weten als iemand dit horloge tegenkomt!

22 likes

Jezus wat kut.

Heb het zelf helaas ook meegemaakt. Inbraak in huis, zes horloges van grootvader van mijn vriendin gejat. Om helemaal wild van te worden. Ik hoop dat je hem terug vindt!

1 like

Wat erg voor je man…

1 like

Wat ontzettend rot zeg, een horloge met zo’n grote sentimentele waarde foetsie omdat een of andere non-valeur vindt dat wat van jou is eigenlijk van hem is. Ik hoop voor je dat de Constellation weer boven water komt.

1 like

Klote zeg. Hopelijk krijg je hem snel weer teug!

1 like

Wat erg voor je. Ook hier is een keer ingebroken en ben ik horloges kwijt geraakt.

Probeer je horloge te registreren op

www.stopheling.nl

Als mensen dure stukken willen aankopen kunnen ze daar checken of ze gestolen zijn. Ik hoop dat het een heel klein beetje helpt. Sterkte man, ik weet hoe dit voelt.

5 likes

Heel naar voor je. Zo’n erfstuk. Ik zal er aan denken als ik een Omega Constellation tegenkom.

1 like

Wat een waanzinnig verlies. Zo’n mooi erfstuk met een rijke familie geschiedenis. Meerdere levens overleeft, uiteindelijk bij jou en dan worden gestolen.

Heel erg vervelend.

:cry: oeh wat verdrietig… Sterkte

Bagger. Hopelijk komt ie ergens boven water.

Balen zeg, sterkte man

Ik zou zeggen hou marktplaats ook in de gaten, maar is al paar weken geleden lees ik. Mooi k#t man.:rage:

Neeee!! Wat een prachtexemplaar en dan ook nog een erfstuk. Helemaal k@t dit! Sterkte en hopelijk komt deze nog ergens boven water.

Had je iets van een kluis? Sterkte en ik hoop dat je het ooit terug kunt krijgen!

Wat doet dat er nu nog toe ?

Verschrikkelijk balen zeg, altijd weer triest om zoiets te lezen.

Nou, omdat ik daar ook bang voor ben en aan het overwegen ben om er één aan te schaffen…

Dan kun je het beste extern ergens een kluisje huren.

1 like

echt K… ik kan zo pissed worden hierom. Ik hoef er niets over te zeggen want de werkende normaal denkende mens is het met me eens…

Gisteren was Ik even met de Metro… 2 uurtjes later E-Bike van mijn vrouw weg… 3k ruim… ze moeten eraf blijven die… grmbl%$#*&%!!!

(sorry, voegt niets toe, maar lucht wel op…)
ik hoop dat je hem ooit terug krijgt!

Vreselijk dit. Hopelijk komt ie weer bij je terug.
Heel veel succes met je zoektocht. Wel goed dat je het hier deelt. Zijn voldoende oplettende kijkers voor deze markt!

Sterkte en hoop dat het horloge weer terug komt, ook ik houd het in de gaten!