Mijn Omega's zoals beloofd en tevens voorlopig mijn laatste post

Beste allemaal,

Begin dit jaar heb ik een postje geplaatst dat ik voorlopig wil stoppen met mijn horloge verzamel tic. Dit omdat het mi. uit de hand begon te lopen, ook qua kosten die soms best hoog op kunnen lopen. Nagenoeg al mijn horloges uit de oude doos heb ik op laten knappen, vandaag heb ik de laatste 3 (Omega’s) opgehaald bij W&V en ik ben nog steeds erg onder de indruk van hun service en vakmanschap!!!

Wat jullie nog te goed hadden is een overzichtje van mijn Omega’s dus bij deze.
Overigens lees ik nog wel hier maar niet zo frequent als voorheen, het kost behoorlijk wat moeite om een verslaving de baas te worden heb ik gemerkt :wink:

Ook wil ik bij deze de mensen bedanken die mij gemaild hebben of er iets mis is met me, geweldig en hartverwarmend vind en vond ik dat. Er is niets mis met me behalve dat ik vind dat ik genoeg horloges heb inmiddels :slight_smile:

Het ga jullie allemaal goed en tot een volgend keer die zeker zal komen!

De oudste is uit de jaren 30 en de nieuwste van eind jaren 90.

Bedankt voor alles medeverzamelaars en ook voor het bekijken van deze post!

Met hartelijke groeten,

Frans

Mooi!
Schroom niet ons te blijven verblijden met je kennis en ervaring, dat kan ook zonder het presenteren van nieuwe aanwinsten :slight_smile:

Prachtig overzicht van je collectie(tu)
Om aan te haken bij MartijnV:
Dat vind ik ook, ook zonder nieuwe aanwinsten zijn jouw bijdrages en opmerkingen altijd goed. Hoe dan ook, ik begrijp best dat je wat wilt minderen, dat zou ik ook wel willen;)
groeten van Stef

Hoi Frans,

Je hebt er iig een mooi collectie Omega’s aan overgehouden.
Vooral de Dynamic en natuurlijk de Speedmaster zijn mijn favorieten(tu)
Maar de andere zijn ook niet te versmaden.
Draag ze met veel plezier en in goede gezondheid!
Voorlopig zal ik nog wel even met dit virus behept zijn, vrees ik:D

Mijn beste Frans,

Een rivier kwam bij een woestijn aan.
Wanhopig en doodsbang als ze was om alles kwijt te raken wat ze in haar stroom met zich mee had gevoerd, wilde ze terug.
Maar de wind fluisterde haar toe vertrouwen te hebben omdat alles een diepere betekenis heeft en je alleen kan verliezen wat niet echt bij je hoort.
Toen gaf de rivier zich over, verdampte en de wind droeg haar naar de woestijn, waar ze in regen neerdaalde en oneindig veel rijker en wijzer verder stroomde.

Begrijpelijk Frans, dat je de stroom van jou leven eens door een andere bedding laat lopen.

Frans, zie daarom dankbaar terug en vertrouwend vooruit.
En zoals afgesproken, we houden contact!!
Al is het alleen maar om jou uitermate fraaie vintages eens van nabij onder de loep te nemen.

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Tja Frans, het zijn allemaal periodes in je leven. Vandaag deze hobby en morgen weer een andere.
Maar, ik denk niet dat de liefde voor mooie horloges ooit zal verdwijnen.
Veel plezier in de tijd die je overhoudt, door niet dagelijks op dit forum te bivakeren.:wink:

Frans relax man (tu)

Gewoon een beetje minderen en hier af en toe langs komen. De hobby is te mooi om helemaal los te laten.

Gr. Roel

Erg mooie exemplaren, vind degene met de groene band echt super!!

Hoop dat we af en toe toch nog iets van je horen!! (tu)

Sterkte Frans. (tu)
Je kunt iedere dag van de week een (of vaak zelfs 2 ::o) andere mooie Omega’s dragen, daarvan kun je sowieso nog heel lang blijven genieten. :slight_smile:

Dank allemaal voor de leuke en aardige reacties het doet een mens goed :wink:
Zoals ik al zei, natuurlijk blijf ik het wel volgen allemaal maar op een afstandje, ook omdat ik het druk heb met mijn nieuwe hobby, een beetje schrijven (over wat me bezig houdt en dat is veel :wink: ).

mvg, Frans

Prachtige collectie en daarom, veel plezier ermee en geniet ook van je andere hobby!

hans

Dat is een mooi overzicht van je verzameling, volgens mij ben je het zakhorloge vergeten. :wink:
Het beste Frans.
Groeten, Chris.

diashock Schreef:

Dat is een mooi overzicht van je verzameling,
volgens mij ben je het zakhorloge vergeten. :wink:
Het beste Frans.
Groeten, Chris.

Haha je hebt volkomen gelijk Chris (was ff in de ban van de pols Omega’s) dus bij deze…

Fijne dag!

mvg, Frans

Mooie diversiteit in de Omega verzameling.(tu)
Iedereen heeft wel eens van die momenten, dat ie het even genoeg vind.
Ook ik ben een tijdje niet op HF geweest.
Wel af en toe lezen op HF, niet reageren, maar daarna gewoon af en toe weer eens
"meedoen" d.m.v. een nieuw topic openen of reageren.
Je hoeft er ook niet altijd te zijn of wat te posten.
Maar ik denk, dat jij als echte Omega liefhebber en voor zover ik heb
begrepen uitgebreide kennis van dit merk bezit, zeker zo af en toe weer eens
langs zult komen hier op HF.
In ieder geval het ga je goed en geniet van al je mooie Omega’s.

Hee Frans,

Echt een mooie verzameling. Ik vind de Omega bumper heel mooi geworden. Echt een super horloge.

Groet, Mark