Ja stalen solid oister met massieve eindlugs…en aansluitend breed uitlopend op de protector.
Dus je krijgt een staal,zwart,staal,zwart enz enz…effect
Idd een hele verbetering!! Gefeliciteerd en (tu) voor Rob!
top, ik ben ook altijd nog aan het kijken of er eentje ergens langskomt 
ben je nu goedkoper uit dan een nieuwe ;)??
Alles bij elkaar geteld zit ik volgens mij wel aan een nieuwprijs,maar ik heb wel een gemodde versie …en natuurlijk een goed gevoel omdat ik een sawtooth van de wisse dood gered heb 
Mooi werk!! Echt weer een toppertje (tu)(tu)!! Complimenten ook voor Rob:# Leuk hè, een klokkie met mooi verhaal. Zal wel een blijvertje zijn, vermoed ik.
Veel draagplezier!! Ik ben ook nog erg benieuwd naar de band X(
Gr Ron
Kijk eens even, het is weer afleesbaar 
Mooi werk van Rob, hulde. Die kan weer vele jaren netjes om de pols!
Robbie heeft hem opgestuurd en het pakketje is vandaag binnen gekomen.
Meteen heb ik de band er aan gemaakt en heb hem aangehad…en mijn hemel wat vind ik hem mooi.
Jammer genoeg is mijn accu leeg van mijn fototoestel(hangt nu aan oplader),maar morgen zal ik een paar mooie foto`s maken van mijn nieuwe aanwinst.
Robbie heeft puik werk geleverd,maar daar laat ik de foto`s liever voor zichzelf spreken.
Hier de compleet vernieuwde sawtooth…

Alsof hij nooit anders is geweest:~ Mooie combi, band en horloge!! Van harte gefeliciteerd met het resultaat, het horloge is prachtig(tu)
Gr Ron
Zo, echt geweldig!
Hij komt zo nog meer tot zijn recht! :~
Helemaal top geworden! En veel leuker dan een nieuwe, nu heb je, samen met Rob, een beauty van de ondergang gered. Het zou toch zonde zijn als deze verloren was gegaan!
Die band staat hem helemaal goed.
Voor de kenners: het is er één met Italiaans/Engelse dagschijf. Met de zaterdag in blauw. Op een zwarte achtergron kom je dat niet veel tegen bij de moderne horloges.
bloos :o
Morgen, zo trots als een pauw ga ik hem dragen.
En zal er heel zuinig mee zijn…
wauw super!
hoeveel heb je er oorspronkelijk voor betaald? tientjeswerk?
Toppie! (tu)
Liefde is niet in geld uit te drukken
En wat het mij waard is om het op te knappen kan voor iemand anders te duur zijn.
Tjah en de waarde van het eindprodukt is toch wat de gek er voor geeft of overheeft. 
Hoewel het een robuuste klok is, geen tentharingen meer mee inslaan hoor.
(Zoals de vorige eigenaar).
Het ding zoals je het “gevonden” hebt, zou niet als eerste bij me opkomen als object om te “redden”. Desalniettemin mooi resultaat en tevens mooi statement tegen onze wegwerpcultuur. Alle eer natuurlijk voor Seiko-Rob die dit vast niet tegen een marktconform tarief heeft uitgevoerd.
Geweldig mooi resultaat geworden.
Heel veel plezier ermee.
mooi horloge, verkoop je hem?
Later misschien een keer…voorlopig blijft deze nog even hier.