Mijn oude account wordt gebruikt door een ander...

Hoi liefhebbers/moderatoren.

Sinds 2015 ben ik lid van dit forum.
Nu probeerde ik die inlog weer te vinden en dat lukte me niet, dus heb ik een nieuwe account aangemaakt.

Nu blijkt dat er mogelijk een dubbele account is, iemand anders met zijn foto, post op de account die ik ooit aangemaakt heb.

Ik kon nergens een mailadres van de moderatoren vinden, dus bij deze de hulpvraag hier. Groeten Chris.

2 likes

@jur: kan jij hier naar kijken?

1 like

Zie inmiddels het mailadres staan in FAQ, deze had ik over het hoofd gezien.

Ik zal daar een mail naar sturen!

Groeten, Chris

Er is een tijd terug een bericht geweest van de forumleiding over het hergebruiken van inactieve oude accounts, dat is hier mogelijk ook gebeurd.

2 likes

Alleen de naam, niet het account.
Het account is verwijderd waardoor de naam vrijgekomen is. Die is nu blijkbaar in gebruik, dus niet meer beschikbaar.

Dank voor het meedenken!
Zou inderdaad een logische verklaring zijn.
Inmiddels heb ik een mail gestuurd naar de moderatoren.
Dank voor het meedenken.
Het is dan wel vreemd dat mijn forumnaam ongewijzigd is, lijkt mij.

Grt

Volgens mij is het zo dat als je je account verwijderd, de posts blijven bestaan onder een nieuwe naam “anon+een volgnummer” zodoende bestaat de originele accountnaam niet meer en kan deze door een nieuwe gebruiker weer geclaimd worden, mooie recycling dus!

2 likes

Dank allen voor het meedenken.
Ik laat het maar zoals het is en gebruik mijn nieuwe forumnaam!

Groeten Chris

Ik denk dat het Ralph is.

2 likes

Rene

2 likes

Syb! :grin:

4 posten zonder Ă©Ă©n keer het woord Rolex?

Ik denk niet dat het Ralph is.

5 likes

Fair point…

Tsja, wie o wie…:wink:

Bericht voor de Moderator, mails die ik verstuur naar horlogeforum@… kunnen niet afgeleverd worden in de inbox. (ja, de extra letter heb ik verwijderd;-)