Mijn Reis naar Omega: Van Oris tot Seamaster

Dank voor het delen van je verhaal. En meer foto’s zijn altijd welkom :wink:

1 like

Lekker mee naar de camping in Spanje.

3 likes

Niet doorvragen, ik zou ze gewoon verwijzen naar het Extranet:

3 likes

Leuk verhaal. Ik heb zelf ook een Rolex omega collectie. De volgende bij mij wordt denk ik toch omega po 39,t5 mm.

1 like

Ook begonnen met oris trouwens. Een abuis 43 mm

1 like

Erg mooi duo. Kun je niet fout mee gaan. Bij de nieuwe Seamaster vind ik de blauwe het mooist. Denk dat het ook mooi staat naast jouw blauwe Quartz Seamaster. Oud en nieuw zeg maar.
Welke Tudor heb je?

1 like

We delen de liefde voor omega , geweldig merk en kan ook geen genoeg krijgen van mijn speedy en seamaster . :+1:t2:

2 likes

Mooie horloges van een mooi merk, geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie duo!

1 like

Black bay gen 2 blauwe bezel.

Die staat ook nog op mijn wensenlijst. Maar dan de 1e generatie. (Net als een Peter blake en een aqua terra)

Leuk verhaal! :+1:t2:
Voor wat betreft de nieuwe Seamaster, zou ik gaan voor de Summer Blue! Die wijzerplaat verveelt nooit! :sunglasses:

8 likes

Wellicht is de nieuwe seamaster chrono iets voor je, die heb ik en ben ik erg blij mee!

1 like

Ik zou voor groen gaan, want die heb ik😉

3 likes

Leuk verhaal!
Herkenbaar ook, knap dat Oris blijkbaar vaak een merk is bij opstarten van de horloge hobby. Doen ze goed!

De 300m kan ik alleen maar aanraden. De zwart/witte nu bijna 2 jaar en geniet er bijna elke dag van!
Lekker te wisselen ook met banden!

6 likes

Leuk om te lezen hoe het kan lopen in een horloge collectie.
Ik keek tot voor een jaar geleden eigenlijk nooit naar Omega maar zie nu wel de schoonheid en kwaliteit in hun horloge’s.
Nu zijn de “nieuwere” Omega’s niet echt mijn ding maar heb nu wel meerdere vintage Omega’s.

3 likes

Echt heel mooi, ik kan je deze versie ook van harte aanbevelen.

2 likes

Mooie reis, zelf vind ik de speedmaster ook een top horloge! Ben er ook voor aan het sparen.

1 like

Nice! Heb zelf een vintage Seamaster gehad, maar dat was hem niet helemaal. Speedmaster professional en Rolex Explorer staan hoog op mijn lijstje :slight_smile:

2 likes

Sjiek hoor en voor groen gaan :ok_hand:t3:!

1 like

Denk dat het komt omdat Oris waanzinnig veel biedt voor het geld. Kwalitatief zitten ze goed in elkaar, aansprekende designs en in onderhoud niet duur. Zeker als je net begint met deze hobby, zijn ze ook vaak met interessante kortingen te koop en tweedehands nooit te duur geprijsd. Oris is value for money.

2 likes