Mijn respect voor diverse HF leden

Veel respect voor diverse HF mers.

Waarom dit berichtje ik was in 2009 opzoek naar een F1 horloge en heb toen dit forum ontdekt.
Ik ben toen gaan meelezen en ik was verrast van de kennis van veel HF mers het was mij ook niet bekend dat er zoveel verschil en uitvoeringen in mechanische uurwerken was buiten Quarts .
Ik heb de laatste 4 jaar dan ook veel bijgeleerd met dank aan de HF ers.
Ik sta er nu nog steeds versteld van hoe sommige HF mers de kleinste details ontdekken op echtheid of niet origineel of nep ,hier heb ik veel respect voor.
Nadat ik ook mij aangemeld had als lid heb ik de eerste 2jaar veel horloge´s gekocht die ik mooi vond, de laatste 2jaar minder,ik ben kritischer geworden .
Ik wil dan ook via deze weg iedereen bedanken waardoor ik mijn inzicht in horloge´s heeft doen verrijken.
bedankt beste medeleden.
Groeten Harb

Ik ben nog maar kort lid, maar ook ik heb inmiddels het nodige bijgeleerd over horloges… ik denk dat ik 30 jaar uitsluitend Quartz heb gedragen… maar sinds ie klaar is… is mijn eigen gebouwde Mechanische horloge niet meer van mijn pols geweken… vooral de passie voor mechanische uurwerken spat er vanaf…

Dus ook namens mij… een Dikke Dank U!:#

Dit forum is een waanzinnige bron van informatie en kunde, petje af!

Ik sluit me hier graag bij aan. Dank iedereen voor de nuttige bijdragen en aangename verpozen. Mijn lief denkt daar waarschijnlijk ietsje anders over…:wink:

een Kennis van mij op een CNC gerelateerd Forum heeft als onderschrift :"" Kennis vermenigvuldigd zich als je het deelt"… precies dat is wat een goed forum doet… kennis delen… gelukkig deelt menigeen zijn kennis hier…

ticothijs82 Schreef:

Dit forum is een waanzinnige bron van informatie
en kunde, petje af!

Mijn beste,

Idem dito…
Ons gelouterde Horlogeforum is duidelijk een forum,
van liefhebbers, voor liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dit vind ik nou een leuke post waar ik me graag bij aansluit (tu)

Ik ben ook sinds 2009 actief op dit forum en hier terechtgekomen omdat ik advies/info zocht over een horloge.

Wat ik wel grappig vindt om te zien is dat de meeste toch dezelfde fases doorlopen, waarin we vaak beginnen bij een goedkope quartz en al zoekende naar de grail veelal voorbij zien komen waar we voorheen nooit van gehoord hadden, laat staan zouden dragen en daarbij interesse, kennis en kunde gedeeld worden.

Ik zeg twee duimen hoog :~

Respect voor dit forum met al haar leden zeker, maar dank?
Dit forum is bijna als een drug, je denkt de hele dag aan het moment dat je weer mag, wilt het steeds vaker gebruiken en je wordt elke maand weer iets afhankelijker.
Je geeft meer geld uit dan je lief is, iedereen verklaart je voor gek. Bedankt?:S

Haha, tja, ik denk dat ik het forum toch ook dankbaar ben:)o:D

Ook aan deze kant van het scherm een groot dankjewel. Ook al zijn mijn vrouw en werkgever het daar niet zo mee eens, ik geniet elke dag weer van dit forum.

Goede post!

Leuk en leerzaam. :~

gr.
Han

(tu)

Groeten.

Noel.

Met dank aan 't idee van Morse door foto’s te maken, durfde ik het aan om stap voor stap mechanische uurwerkjes te (de)monteren.

En natuurlijk de fijne uurtjes hier te vertoeven op het forum met de andere leden, de mini-meets, en de horlogetours.

Waarvoor allen mijn dank.

Ik ben een HFer, al schrijf ik het meestal al heffer. Ik heb vorige week in de fitness nog 140kg gehefd. Voor 4 sets en 5 reps geeft dat toch 2.8 ton.

Ikke gehefd. :smiley:

Maar ff serieus, dit is een fijn forum met fijne mensen die niet te beroerd zijn om onnozelaars zoals mezelf te tolereren en zelfs mijn domme vragen te beantwoorden.

Ook ik sluit me aan in dankbetuigingen.

Wat een mooie topic van Harb! De tranen springen me in de ogen … echt waar (:D:P

Ook bij deze spreek ik mijn dank uit aan alle actieve HF leden. Dikke vette respect :} We gaan nog mooie jaren met elkaar beleven :)-D

Ook al voel ik mezelf vaak onwetender en onhandiger dan ik al vermoedde door de kennis en kunde van mede-forummers, natuurlijk ook mijn respect. Dat plaatst mijn nederige nietigheid weer een beetje in perspectief :slight_smile:
Zo hoop ik elk jaar een béétje bij te leren, om misschien een kleine basis van èchte klokkijker te verwerven.