Mijn ruil aanwinst Longines Spirit

Deze heb ik via ruil verkregen de longines spirit wat vinden jullie ervan ik vindt ze zeer mooi met de blauwe wijzers er stond de originele bruin band maar die was aan vervanging toe had thuis nog een nieuw ongebruikte struisvogel band die heb ik erop gezet de originele gesp heb ik ook van de oude band gehaald op de nieuwe band gezet

9 likes

Het is eventjes wennen aan de cijfers, maar dan valt het reuze mee.

2 likes

Beetje art-deco stijl maar zeker niet verkeerd :+1:

1 like

leuk horloge !

Prachtig horloge! Zie je niet vaak

Dank u heren iets speciaals voor mij vindt die cijfers zo elegant

Schitterende klok, als je hem ooit kwijt wilt :wink:

Volgende week is ie van jou :wink:

1 like

Mooi horloge. Ik begin dit type horloge steeds mooier te vinden. Jammer van de afgekapte 3.

1 like

Ik vindt in het algemeen een mooie dressy uurwerk mooi zichtbaar en duidelijke wijzerplaat goed afleesbaar

Heel mooi. Zou hem nog mooier vinden zonder datum. Zit dit horloge nog in de actuele Longines collectie?

Mijn beste,

Altijd al een mooie horloge serie gevonden, de Longines Spirit. :watch:
Er ook deze mag er wezen. :+1:
Geniet er van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

mooie Longines. Helaas uit de collectie…
Veel draagplezier.

Dit model is van 2008 weet ook niet meer of deze nog in de collectie of stock beschikbaar zijn enige minpunt de datum voor de rest picobello

Inderdaad een heel mooi horloge en heeft de uitstraling van de jaren 40. Persoonlijk zou ik er een donkere band opzetten voor het contrast.

Er stond een origneel buin band maar die is versleten vandaar een licht bruine struisvogel band erop combineert ook mooi met de cijfers in de wijzerplaat

Mooie klok, echt een vintage model.
Wat is de diameter.

Fijn horloge, ik heb dezelfde gehad. Enjoy

De kastdiameter is 40 mm

Erg leuk, maar voor mij word ie verpest (zoals bij zoveel horloges) door de datum.