Mijn Seiko’s weer gevonden

Welkom op het forum Danny😃

1 like

Oh das top! Daar wist ik ‘t bestaan dus niet van.
Dank voor de tip :+1:

1 like

Dat zijn de betere vondsten :ok_hand:
Hopelijk kun je de band nog ergens vinden :+1:

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Leuke introductie! :+1:

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Gaaf om je blijdschap terug te lezen in je post - heel herkenbaar. Veel plezier hier en ik kan @PT_Seiko ook aanraden met dit type horloges. Met mijn 7a28-uurwerk betrof dat service en reparatie, plus getest op waterdichtheid. Dit was voor mij een gamechanger om mijn ±45-jaar oude Seiko gewoon als GADA te gebruiken, inclusief zwemmen. Dat hij op vakantie veel om mijn pols zit - en andere vintage horloges niet - zegt alles.

Fijne communicatie ook en heel aardig om in het echt te ontmoeten. Dit alles dankzij Hf. Anders had ik nooit geweten wat ik met zo’n oude analoge quartz Seiko had moeten doen.

3 likes

Leuke Seiko’s! Van​ harte welkom.

1 like

1 like

Hoi Danny,

Welkom hier op het forum! Veel leesplezier.
Ik raad je wel aan je e-mail adres te verwijderen onder je account naam is deze voor iedereen zichtbaar. Als je dit geen probleem vind is dit natuurlijk prima maar we kunnen elkaar onderling gewoon berichten sturen via de forumnaam.

Nogmaals welkom!

1 like

Danny welkom hier :watch: , leuke Seiko’s :+1:

1 like

Welkom op het forum en geniet van je mooie teruggevonden Seiko’s!

Je weet dat je voor een paar tientjes ook een knappe leren band op zo’n horloge kunt zetten, toch? Originaliteit… Tja. Dan heb je tenminste iets wat aan je vader herinnert wat je kunt dragen. Je kunt de bracelet houden en met wat hulp van vintage speurders hier zien of je een bracelet of links kunt vinden om hem groter te maken, maar dat kun je intussen het horloge gewoon op leer dragen.

3 likes

Ik wilde exact hetzelfde zeggen als @Fate_Amenable_To_Change hierboven, maar dat is dus buttery met nodig. Welkom aan boord!

1 like

Welkom, en goed verhaal ! Alleen ik mis foto’s van de andere horloges die je ook noemt.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de Seiko Message Watch en je Casio Weather station.

1 like

Mooie Seiko’s zeg! Die automaat zag ik laatst bij Veblenist hun Insta voorbijkomen met een geribbeld leren bandje. Zag er heel goed uit.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom bij de club! :slightly_smiling_face:

Ik heb weleens gehoord van @Bernard dat doorzichtige (nagel)lak op de achterzijde het probleem op kan lossen

4 likes

Welkom op het forum.

We kunnen hier nog wel wat vintage gebruiken. Leuke Seiko’s hoor.

1 like

welcome home

Die witte Seiko vind ik prachtig

1 like