Mijn SMP uit 2007

Ik heb hem al 5 maanden maar de foto’s nog niet op het forum laten zien(gisteren 1 foto http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,143726). Mijn Omega Seamaster Professional (2254.50.00) uit 2007. Heb het altijd al een schitterend horloge gevonden en het laatste jaar steeds vaker naar foto’s gekeken op het internet. Begin 2009 stonden er niet veel meer te koop in Nederland en besefte ik dat ik niet te lang meer moest wachten met aanschaf. Toen even later op internet een in zeer goede staat te koop kwam heb ik gelijk gereageerd en opgehaald, helemaal compleet, zelfs met aankoopbon!! Moest wel even wennen aan de grootte omdat ik kleinere horloges gewend ben, maar van bovenaf gezien blijven de uiteindes van de lugs (47mm) mooi binnen mijn pols, dus dat zit wel goed.

Hier eindelijk de foto’s :slight_smile:

King of the Night

wow wat heb jij kleine polsjes :smiley:

de zwarte is absoluut de mooiste die er is (tu)

Prachtige Omega, Marco!
Een beauty en net als schmeink geef ik de zwarte uitvoering toch de voorkeur.
Staat ook op mijn verlangliiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjssssssssssssstttttttttttt.
Veel draagplezier:)

Prachtige klok…!!!

Een geweldig horloge.Staat je zeer goed!
Heel veel draagplezier.

Groeten

stefan

He Marco, goede smaak heb je! De zwarte is inderdaad absoluut het mooiste model.

Er komt een dag…:)-D

schitterend hoor! Een Omega staat ook nog op mijn lijstje; het zijn stijlvolle, mooie en ingetogen klokken, top gewoon!

Gr.Joep

Marco Schreef:

maar van

…bovenaf gezien blijven de uiteindes van de lugs
(47mm) mooi binnen mijn pols, dus dat zit wel
goed.

Leuk klokje. En ik ben het met je eens over dat het horloge “binnen de polsen” moet vallen. Anders vind ik ze persoonlijk oversized.

Ik zie dat je nog de oude case back hebt. Ik vind die fijner zitten dan de nieuwe, die zo een harde rand heeft.

Wat een schoonheid, veel plezier ermee!

Ik vind dit een erg fraaie uitvoering, van toch al een mooi horloge (tu).

Veel plezier ermee,

Martin

Blijft een beauty dit…

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst(tu)

Zelf vind ik de blauwe wel errug mooi…

Van harte, hij oogt mooi om de pols. Zijn de lugs echt zo kort? Veel plezier hiermee, een echte klassieker in mijn ogen. (tu)

Jaap-Wim Schreef:

Van harte, hij oogt mooi om de pols.

Zijn de lugs

echt zo kort?

Als je van het uiterste gedeelte van de bezel naar de uiteinde van de lug opmeet, dan is het inderdaad kort (3mm)

Bedankt, binnenkort dan eens passen als ik er een tegen kom.

Als ik hem niet om heb ligt hij lekker uit te rusten op de 5e verdieping :smiley:

Haha, mooie foto, maar pas maar op dat 'ie niet omvalt!