Mijn Steinhart Nav B, eindelijk foto`s:)

Inmiddels heb ik mijn Steinhart alweer enkele weken binnen maar heb pas net eindelijk tijd gevonden om wat fotos te schieten die ik graag met jullie wil delen. Weet dat ik niet bepaald de eerste ben met deze klok maar als trotse eigenaar vind ik het veel te leuk om ze toch te posten. Als kleine afwijking met de meeste nav bs die voorbij komen heb ik gekozen voor de cognac band ipv. de standaard donkerbruine om de voor de hand liggende reden dat ik dit nu eenmaal mooier vind. Goed, genoeg woorden, hier de foto`s:

Mooi horloge, met de kroon die er echt bij hoort. Het lume-shot is goed gelukt.

Geweldig met die kroon, zo hoort het te zijn, ik neem aan ook een handopwinder?

Zeemeester Schreef:

Geweldig met die kroon, zo hoort het te zijn, ik
neem aan ook een handopwinder?

Jazeker inderdaad een handopwinder! Die kroon is inderdaad geweldig begin alleen wel slijtplekken op mijn hand te bespeuren dus moet (helaas) toch weer meer gaan afwisselen met mijn andere horloges:(

Gefeliciteerd met de nieuwe klok. Ziet er top uit. Geniet ervan!

MP:)

Erg mooi! Zoéén gaat er nog komen…

Groeten,

Martin

leeuwentemmer Schreef:

… begin alleen wel slijtplekken
op mijn hand te bespeuren dus moet (helaas) toch
weer meer gaan afwisselen met mijn andere
horloges:(

Ja… het voorbeeld stamt uit de tijd dat er ijzeren kerels met eelt op hun handen in houten kisten stapten!
Heel wat anders dan die houten kerels van nu in die ijzeren kisten;) (Hoor ik zelf ook bij hoor:))

Weer zo`n mooie Steinhart (tu)

Veel draagplezier!

Haha inderdaad nu heb ik geen hele tere handjes maar deze kroon blijkt toch iets teveel van het goede voor dagelijks gebruik. Geen probleem, reden te meer weer eens iets anders om te doen.

Ik ervaar geen ‘slijtage’ bij veelvuldig dragen hoor. Beleef nog steeds het beste gevoel wat ik ooit heb gehad mbt value for money en het is 1 van de mooiste klokken die ik heb, blijver dus. (maak alleen een uitzondering als iemand zijn IWC Big Pilot wil ruilen voor mijn Steinhart:D)

Genesis

van harte met je nieuwe aanwinst … mooi klok (tu)

Gefeliciteerd, het zijn toppers!

Groet,

Frank