Mijn Tornek Rayville is binnen!

In twee en een halve dag van de VS naar Nederland. Met status-updates in real time. Aangekondigde bezorgmoment: rond 13:00u. Werkelijke bezorging? 13:03u. Fedex verslaat USPS/TNT met straatlengtes!

Geweldig ingepakt pakket en binnenin de Tornek Rayville MKII. Bill Yao is eigenaar van het merk en heeft net als Tudor en Zenith een 21ste eeuw re-issue gemaakt van een horloge uit de tweede helft van de 20e eeuw.

Dit horloge is gestraald (heel fijn medium gebruikt), heeft een gestraalde bezelring en een acryl bezel inleg. De afwerking is geweldig. Ook door een horlogemakers-vergrootglas kan ik geen afwijkingen ontdekken.

Bill maakt in 2010 10 exemplaren. En het nummer dat ik heb… is nummer 1(!!!)

Foto’s later vandaag - hiervoor ga ik mijn lichttent opzetten!

Menno

Schiet een beetje op met die tent want ik kan niet wachten na zo een enthousiast betoog! :smiley:

:D:D

Nog geen foto’s…!!

Dit is net als een klein kind een snoepje voorhouden, maar hem niet geven. Foto’s graag dus :slight_smile:

Ben benieuwd naar de pics. Alvast gefeliciteerd!

thieuster Schreef:

Foto’s later vandaag - hiervoor ga ik mijn lichttent opzetten!

Herkennen jullie dat dan niet?
Kwam je eindelijk aan op de camping, had je wel de tent maar niet de beschrijving bij je.
Dus try and error met al die stokken.
Ik denk dat Menno een heeeeele grote en moeilijke lichttent heeft.
Dus moeten we maar geduld zien op te brengen :wink:

Ben erg benieuwd, wat is de a.t.a van de foto’s?

Goed, wat logistieke problemen vanmiddag… (vraag maar niks) nu eindelijk achter de juiste computer.

Foto’s!

Hey, wat was er nou met de computer :stuck_out_tongue: ?

Numero Uno! Mooi man!

Echt verschrikkelijk van harte!

Een genot om naar te kijken. Wat een prachtig horloge.

Supermooi, alleen al de case waar hij in zat. Veel plezier ermee.

Dat is echt mijn smaak diverwatch.

Echt een mooi horloge!

schitterend! lijkt wel een forse klok zo op de foto…mooie diepzwarte wijzerplaat.
Van harte!

Mooi horloge en natuurlijk uniek om nr.1 in een gelimiteerde serie van 10 te hebben. Die zal je wel nooit meer weg doen.

Gave klok zeg. Gefeliciteerd ermee!

Stef

Prachtig horloge (tu)

Wees er zuinig op ! :slight_smile:

Met Bewonderende Groeten,

Morse.

Oei, oei, oei… :~:~:~

Echt heel erg fraai!! Wat een prachtklok…

Heel netjes (tu) Ik ben benieuwd hoe dat er om de pols uitziet.