Deze aanwinst is alweer ruim 3 weken in mijn bezit maar ben vergeten deze voor te stellen aan jullie.
Toen ik een tijdje geleden mijn Deep Blue Pro Aqua 1500 kocht werd mijn aandacht getrokken door de goedkoopste telg van dit amerikaanse bedrijfje, de Pro Tac Diver 1000. Steeds werd toch mijn aandacht getrokken naar deze. Waarom? Een klassiek ogende standaard duikhorloge van 46mm met een Seiko VX43 quartz uurwerk.
Omdat de Pro Aqua tot nu toe heel erg goed was bevallen heb ik hem toch maar besteld.
Het is een heerlijk horloge die ik tegenwoordig vooral bij mijn sportactiviteiten draag. Hij is niet zwaar en draagt lekker.
De bezel is gekarteld om de centimeter zoals bij meerdere Deep Blue modellen. Dat pakt lekker beet en draait goed rond in 72 clicks.
De look and feel doet mij heel erg denken aan mijn oude Seiko 6309-7290.
De lumen zijn heel erg goed en fel vanwege de superluminova. Het saffierglas is zo mooi dat je af en toe denkt dat er niet eens een glaasje op zit!
Kortom, een prima daily beater. Absoluut een aanrader voor de prijs van Seiko Monster.
Pure ‘value for money’ als je het mij vraagt. Heb zelf de zwarte uitvoering van de Pro Aqua 1500 en ben verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding.(tu)
Pure ‘value for money’ als je het mij vraagt. Heb
zelf de zwarte uitvoering van de Pro Aqua 1500 en
ben verbaasd over de prijs/kwaliteit
verhouding.(tu)
Inderdaad mooie klokken voor het geld, waar zijn deze binnen nederland te koop?
Of alleen via het buitenland?
Pure ‘value for money’ als je het mij vraagt.
Heb
zelf de zwarte uitvoering van de Pro Aqua 1500
en
ben verbaasd over de prijs/kwaliteit
verhouding.(tu)
Inderdaad mooie klokken voor het geld, waar zijn
deze binnen nederland te koop?
Of alleen via het buitenland?
Een van onze forumleden (HHE, Hans)importeert ze, verkrijgbaar via www.horlogedomein.nl.
Mooi ding, Maarten! Wanneer denk je dat de
volgende Deep Blue wordt toegevoegd…?
Eric
Nog geen plannen maar het lijstje Deep Blue wannahaves islanger en langer aan het worden.
Het grappige met deze is dat ik naar deze Pro Tac al aan het kijken was toen ik die Pro Aqua kocht.