Mijn vaders communie horloge

aanzienlijk is een relatief begrip. Ik vind het nl niet voor de hand liggend om een gouden horloge aan te schaffen als communiehorloge voor een jong kind. vandaar mijn vraag of dat wel klopt.

Ik zal het zo zeggen, onze familie boert nogal goed. Dat zijn geen rare praktijken :stuck_out_tongue: toen ook al niet

2 likes

Dan is dit lijkt me voldoende.

Lekker toch. Communie is wel echt voor kinderen normaal gesproken toch? Is het een kindermaat of?

dat is goed om te horen. Dan is de goudwaarde dus ook actueel bij de huidige prijzen. :slight_smile:

Ik gok een 34mm, wat nog draagbaar is

Zeker. Lijkt me wel enorm op de pols van een 8-12 jarige, maar dat zorgt er nu mooi voor dat je er nog wat mee kunt :stuck_out_tongue:

1 like

Het kan allemaal! Een 5kx op de pols van mijn 4 maand oude zoon :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat een prachtgeschenk. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

Nee joh, het horloge… :joy: :joy:

altijd leuk zo’n horloge die generaties in de familie zitten,
draag hem met plezier.

1 like

Mooi horloge, veel draagplezier toegewenst!

1 like
1 like

Mooi man. Wanneer deze opgeknapt terug komt, schuw er dan ook niet van weg om deze op speciale gelegenheden te dragen!

1 like

Bijzonder! Dank voor de info.

1 like

Vandaag binnen gebracht bij de horlogemaker, nu heb ik zelf betere foto’s kunnen maken, damn wat is ie mooi, zeker voor zijn leeftijd. Deze foto’s zijn van VOOR de service btw:

1 like