Ik ben eruit welk horloge ik dit jaar op vakantie ga dragen (tu)
Na de aankoop van de rubberen Breitling band van vermaard mede forumlid Marc-B1 een tijdje geleden deze nu eindelijk op de Breitling Colt GMT gezet en ik moet zeggen dat de uitstraling toch wel heerlijk zomers is ondanks dat de plaat en band zwart zijn
tjah, als we het dan toch over vakantie horloges hebben, dan hierbij het horloge wat ik deze vakantie ga dragen, een stevige stoere jongen die wat hebben kan.
lekker zwemmen duiken enz enz;).
helaas kom ik niet verder dan de voordeur, zit nog steeds in het gips, nog 2 weken . daarna 2mndn revalideren:S zo ziet mijn vakantie er dit jaar uit, maar wel met een mooie klok om de pols:~;)(tu)
vakantiehorloge?..tjonge…daar gebruik ik een G-shock of citizen voor;)gewoon omdat ik het zonde vind met mijn Breitling de zee in te duiken…terwijl ie daar uiteindelijk wel voor bedoeld is>X…prachtige klok,fijne vakantie
oeps. een foutje van mijn kant. het gaat alleen over de klok van xxof.
ik dacht dat het een topic was over welk horloge we gaan dragen tijdens de vakantie. nu lijk ik een beetje voorbarig:D
Ben helemaal geen rubber fan, maar ik moet zeggen dat het desalniettemin een prachtige combinatie is ! (tu)
Ter verduidelijking: ik vind de look van rubber wel OK, maar hou niet zo van het gevoel rond mijn pols.
Zwart vind ik niet echt zomers, maar kan voor mij best als vakantiehorloge. Handig als er ook eens in 't net moet. En die GMT functie is natuurlijk mooi meegenomen.
De “Hershey” Pro Diver banden zijn prachtig en comfortabel. Een mooi geheel…en inderdaad, zeer geschikt voor vakanties. (Wel zo nu en dan het rubberen bandje goed schoonmaken c.q. desinfecteren)
O ja, ik zoek nog een blauwe Pro Diver van 20mm…Dus als er nog iemand eentje heeft liggen…Ik houd me aanbevolen.