Mijn verzameling tot nu toe

Ongeveer 2 jaar geleden eigenlijk pas begonnen met het verzamelen van horloges. Aangestoken door mijn Victorinox Maverick II kwam ik al snel uit bij de Seiko divers. Ook kwam er al snel een blue mako. Via dit forum werd mijn belangstelling gewekt voor de “Russen”. Na mijn eerste, de Strela volgde er al snel meer. Na eens een bakkie te hebben gedaan met Erik Ewatch werden het er al snel meer (o.a. de tankcommander van Dreski en de ISS-poljot van Erik).

Daarom hierbij een overzicht van mijn verzameling. Allereerst mijn “Russen”.

En hier mijn overige klokjes, waarbij je wel kunt zien dat mijn voorkeur uitgaat naar divers.

Excuus voor de wat matige foto’s maar mijn camera doet een beetje raar (kou?).

Leuk om te zien. Aantal seiko klassiekers en veel Russen. Fraaie collectie hoor.

Flinke verzameling hoor, russen en seiko altijd goed, heb ik zelf ook een aantal van.

Mijn beste,

Wat een fraaie verzameling horlogerie heb jij onder de gelederen.
Het zijn stuk voor stuk karaktervolle horloges welke zich met gepaste trots rekenschap kunnen geven over het voortschrijden der tijd.
Overigens wat is dat voor Rus, het horloge, ‘bovenste rij tweede van rechts’??

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Fraaie collectie hoor…

Hallo,

Bedankt voor de reactie. Het tweede horloge van rechts is een raketa 24-uurs horloge. Het is een van mijn laatste aanwinsten.

hou wel van die rare 24uurs horloges. Waar heb je die vandaan? Zie ik daaronder ook een witte strela?

Mooie verzameling, je hebt nog wel een plekje over… Al een op het oog?

Ik heb het 24-uurs horloge gekocht via marktplaats van iemand die stopte met zijn verzameling russische horloges. Daar gaat hij spijt van krijgen…

Daaronder inderdaad de spierwitte Strela. Ik vind het een van mijn mooiste klokken.

Mooie collectie!

Wat komt er op die lege plek?

Mooie collectie :~

Met name de russische horloges spreken me aan (tu)

Ik hoop dat op die plek dit jaar nog een seamaster of speedmaster komt. Maar waarschijnlijk zal mijn kistje over een paar weken al wel weer te klein zijn waarna ik me genoodzaakt zie een derde kistje aan te schaffen.

Zijn trouwens erg fijne horlogekisten. Voor EUR 49,- bij mooihorloge.nl

Da´s inderdaad een mooie collectie en die lege plek zou mij ook mateloos storen.:smiley:

Als het goed is komt er morgen al een bij: Een Immersion duikhorloge. Het type met de verwisselbare banden. Ik zal zsm na ontvangst fotos maken.

mooie colectie mako, mijn complimenten(tu)

Dat zijn er erg veel!!! Leuke collectie ook erg afwisselend! :slight_smile:

Een beste collectie na twee jaar, dat is bijna een horloge per maand.

Leuke gemiddelde, respect.

Mooi hoor:}

Mooie verzameling!(tu)

Dat ziet er niet verkeerd uit (tu)

Bedankt voor het delen,

Martin