Gave collectie!
Mooie collectie, die mag er zijn. Ik snap wel dat je een aficionado bent.
Ik heb eigenlijk altijd wel een MB in de collectie zitten, hoewel er altijd wel eentje gaat maar ook altijd weer eentje terug komt.
Deze zit er momenteel in:
ja ook mooi , eenvoud is soms zo mooi
Ik ben helemaal gek van Montblanc. Ik vind het geweldig om Montblanc met Minerva samen te zien werken (Minerva valt nu echt onder Montblanc, en dat vind ik geweldig want Minerva maakte echt mooie dingen). Ik heb zelf de Nicolas Rieussec chrono die helaas gerepareerd moet worden, maar elke keer als ik 'm zie denk ik wow, die is zo cool.
Ik vind de Montblanc chrono’s waanzinnig cool. Simpel.
Wacht, ik pak er een paar bij!
brons monopusher
Een ‘omgekeerde’ chrono, met de balans en gear train etc als de dial. dit is een klassiek Minerva uurwerk met kleine aanpassingen zodat na het omdraaien de wijzers goed lopen.
Heeft transparante zijkant, en het uurwerk heeft pillars ipv plates zodat alles vanaf de zijkant ook zichtbaar is.
toffe dingen, echt.
heel mooi hoor , ik heb nog veel meer merken maar montblanc vindt ik heel mooi
Hele fraaie collectie van een mooi merk😎.
Wellicht ook een paar close-up foto’s .
Gave collectie!
Als je verzamelingsfoto’s wilt zien (of plaatsen), dan is daar een plek voor:
Maarreh, leuke set Montblancs. Ik heb dat met Grand Seiko’s, zeg maar, die drang om er meer te hebben. Leuk om het eens met Montblancs te zien, want dat is toch een onderbelicht merk.
Fraaie verzameling! Een mooi merk.
Herkenbaar
Ik ben ook fan van Montblanc. Pennen, pennen etuis, tassen, card holder, sleutelhanger, geurtjes, etc., ik heb een kast vol en ze doen t allemaal goed bij mij, erg tevreden mee.
Een horloge van Mb heb ik mezelf nog niet gegund, maar de geosphere in blauw blijft kietelen…
Blijft me ook intrigeren dat noord oost west zuid NEWS spelt in t Engels
Gezien de titel van het topic ‘Mijn verzameling’ mag het het ook over andere merken dan Montblanc gaan, toch?
In dat geval hierbij mijn Timex Electric Gallery 65-75
Who’s next?
Mooi hoor, al die mb’s!
Ik ben nog niet verder dan m’n 164 ballpoint; wel W. Germany!!
Zeer leuke collectie.
@Cricket33, dat is een práchtige verzameling TE’s. Wil je ook wellicht zeggen, waarom speciaal dít merk?
Het is een van mijn horlogeverzamelingen maar eten wel de grootste. Timex was een uiterst succesvol Amerikaans horlogemerk met een ruime geschiedenis (since 1854), er is veel referentie materiaal beschikbaar dus erg verzamelwaardig, en leuk weetje is dat het productiejaar op de wijzerplaat staat gedrukt. En is prettig geprijsd waardoor je in korte tijd een leuke verzameling kunt aanleggen.
Benieuwd naar de rest van de verzameling. Nee eens een kijkje op www.arteepee.nl
Leuke horlogehobby zó though! Timex Electric rockssss.