Mijn voorstelling

Bij deze stel ik mij even voor:

Ik ben Michiel & nog maar een paar jaar bezig met vintage horloges. Het begon voor mij enkele jaren geleden toen ik via een collega een pagina begon te volgen met oude horloges. Daardoor ben ik echt verliefd geraakt op een Omega Seamaster van 1958 met een prachtige patine & heb ik deze dan ook aangeschaft. Deze heb ik dan ook 2 jaar dagelijks gedragen.

Ik zat al een tijdje in mijn hoofd met een Vintage Rolex en vond op een dag de horloge waar ik al een tijdje naar op zoek was. Een Datejust 1601 van 1972, deze met een mat zwarte plaat. Het klokje zelf loopt op een week enkele minutjes achter dus zou ik hem graag eens volledig laten uit elkaar halen en laten servicen, hiervoor ben ik aan het informeren. Alsook heeft hij last van de typische speling op een folded Jubilee, hiervoor ben ik nog een oplossing aan het zoeken… Genoeg getypt, bij deze enkele foto’s:

Ik kijk er naar uit om bij te leren!

52 likes

Welkom…:+1:

Welkom Michiel.

Vintage horloges zijn een grote uitdaging!

Welkom , mooi duo :blush::+1::+1:

Welkom op HF Michiel. Prachtig duo :heart_eyes:

Welkom :+1:

Welkom op dit gezellige forum!

Veel plezier hier!

Welkom Michiel! Leuke voorstelling :clap:

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :partying_face:

Welkom hier Michiel! :wave:t2:

Welkom op HF Michiel en veel plezier hier gewenst! Eigenlijk heb je nu alles al, een Seamaster en een Datejust wat is er nog meer te wensen👍🏻?

1 like

Ik heb zo nog een lijstje in mijn hoofd, wat is het leven zonder dromen hé :wink:

• een speedmaster reduced
  • een Heuer Carrera (moet ik mij nog in verdiepen)
  • Porsche Design Chronograph MK1

& Hoe langer ik hier zal rondhangen, hoe langer de lijst zal worden vrees ik :smiley:

1 like

Welkom!!

Welkom bij de club!

afbeelding

Welkom bij je nieuwe verslaving

Welkom!

Welkom!