Mijn vrouw heeft een nieuwe klok

Beste horlogevrienden,

Mijn vrouw vond het tijd worden voor een nieuwe klok, en hier kwam ze mee thuis!

Ik riep nog… hier is Willem H. ook mee gespot, waar op ze zei…hele kudde rappers, volkszangers en gangsters lopen ook met xeloR en gniltierB rond… dus???

Daar valt dus niet tegen te praten… dus loat goan.

Heel eerlijk, qua afwerking valt hij mij niet tegen en het horloge ziet er degelijk uit.
Pushers en kroon zijn ook niet verkeerd.
Ook de band mag er zijn.
Tevens zit het allemaal in een nette hoogglans box.

Moment of truth… verhouding qua prijs en kwaliteit, zo op het eerste gezicht zit dat wel goed.

Verder moet je van zo’n klatser houden en over smaak valt dan ook niet te twisten!

Ieder nadeel… heeft zo zijn voordeel!

Nu ben ik dus aan de beurt…lijkt mij fair toch :wink: :grinning:

Groet,

Erik

3 likes

Leuke klok met AP “looks” :+1:

Goede smaak heeft je vrouw :wink:

Tja, je moet er van houden, idd. Maar zeker goed moment om zelf ook weer 'ns wat te gaan zoeken! Al een idee?

1 like

Forse polsen moet je daar voor hebben 45 of het 53mm exemplaar? Beetje opzichtig naar mijn smaak maar hij valt wel op.

Het is de 45mm versie.

Zet 'm in als onderhandelingstactiek voor jezelf :wink:

Maar altijd leuk om een dame naast je zijde te hebben staan die ook interesse heeft in horloges!

Vind hem persoonlijk wel leuk !
Misschien een beetje fout maar dat is best oke soms :wink:

En je hebt gewoon geluk met zo’n vrouw, het enige wat ik van haar krijg zijn zuchten en afkeurende blikken als het weer eens op horloges aankomt…

Pieter.

Daar kan ze wel erg hard mee uithalen denk ik

da’s een flinke keukenklok!!! Een echte klatser!!
Een putdeksel met glas…alle gekheid op een stokje…een flinke jongen…en als je eega dit ook leuk vindt…wat wil je nog meer…gefeliciteerd!!

Geluksvogel die je bent, een vrouw die van horloges houdt :cool:

Mijn beste,

Had mijn vrouw maar één zo’n arm!! :smile:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Waarom draagt ze rechts?

leuk horloge, maar wow ongeveer 300 euro…
en persoonlijk zie ik liever een fijner dames horloge bij een dame. Zou graag een plaatje posten, maar moet even rekening houden met de ethiek rondom plaatsen van foto’s van dames :wink:

Geweldig! Ik hou van vrouwen die van bling houwen!

Op het oog een mooie klok, maar dat goud had ik niet gekozen. Maarja ik ben geen vrouw :slight_smile:

Hoi Ed,

Ik zit te denken aan een Omega p.o. of Breitling s.a. maar ze zijn de laatste tijd wel heel erg duur geworden. Misschien gewoon door de zure appel heen bijten…

Hallo Jo,

Omdat ik h’m links draag :blush:

1 like

Als ik hem zelf had moeten dragen, dan zou ik voor de stalen versie met zwarte wijzerplaat zijn gegaan!

Ze heeft smaak :grinning:

1 like

Het is dat de meesten v ons v mechanische houden. Maar de afwerking v veel quartz horloges zijn best OK.