Mijn vrouw wil me een abbo geven op een horloge blad, welk blad te kiezen?

Hallo,

Voor de kerst wil mijn vrouw me graag een abbo geven op een horlogeblad, ik kan echter niet kiezen, ik heb wel eens losse nummer gekocht van het blad “horloges” en 00\24 die bevallen me wel maar kan er maar 1 kiezen natuurlijk, ik kwam ook nog het blad “watching” tegen, die ken ik nog niet.

Ik wil zoizo nederlandstalig, wie helpt me bij me keuze, ander moet ik er zelf ook maar 1 nemen, mocht ik niet kunnen kiezen!

Edit: ze heeft ze alle 3 al besteld (:smiley:

Hallo Floris,

Dat is idd een luxe probleem.
Tussen Horloges en 00/24 zit m.i. weinig verschil
Watching is wat minder luxueus uitgevoerd en daardoor ook iets goedkoper, maar zeker niet minder qua inhoud.
Hier wordt je dus ook niets wijzer van. De keuze blijft gewoon moeilijk.
Maar als ze alledrie al besteld zijn, is dat toch een prima vooruitzicht.

Gr.JanJ.

Als ik mocht kiezen zou ik gaan voor een duits blad. Uhren Magazin of Chronos. Veel betere artikelen, achtergrondinformatie, en niet alleen maar een glossy platform voor (dure) advertenties van de onvermijdelijke merken.

Ik ga met Hans mee. Zelf heb ik een abonnement op ArmbandUhren. Hier ben ik tevreden over. Het feit dat het in het Duits is, stoort mij in het geheel niet.
Wellicht kan je beter een cursus Duits vragen, en dan later een abonnement op een Duits blad nemen ;).

Gerwin

Mijn beste,

Moeilijke keus?? Ach het is maar hoe je het bekijkt.
Voorop gesteld ik heb geen abonnement op een der bladen. Doch ik bekijk ze in de winkel en koop ze dan vaak toch alle drie. :smiley: Er is meestal wel een onderwerp waarom je het magazine toch wilt hebben.
Maar als ik dan toch een subjectieve waardering zou moeten geven (de aankoopprijs en acties buiten beschouwing gelaten) dan is deze als volgt:
‘Horloges’ te veel bling bling, show en meer overbodige franje. ‘00/24’ wat minder bling bling, show en franje. ‘Watching’ weinig of geen bling bling, show en overbodige franje. En ook de wat minder spraakmakende horloges komen hier aan bod.
Derhalve zou het blad ‘Watching’ voor een abonnement bij mij in aanmerking komen. Maar ja zo als ik reeds al vertelde, elke kwartaal koop ik ze toch alle drie.
Succes met je keuze. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Lastig. Ik heb een abo op Horloges Magazine, maar dat bevalt me eigenlijk niet (te glossy, te veel gezeur over zaken die niet boeien). En 00/24 maakt op mij ook niet al te veel indruk.
Watching vind ik wel aardig.

Moet het per se een Nederlandstalig blad zijn? Tja, koop ze een tijdje alle drie (zoals Tissot62 ook doet); dan merk je na verloop van tijd wel waar je voorkeur ligt.

Altijd leuk, zo’n luxe-probleem! :smiley:

Bedankt voor alle reactie, kan niet wachten tot dat de nieuwe bladen om de mat vallen, geweldig lees en kijk plezier!