Mijn vrouw zoekt een horloge

Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar nu is het zo ver.:grin: Mijn vrouw wil ook een horloge.
Haar voorkeur gaat niet uit naar de typische vrouwenhorloges, maar iets stoerders.
Mag dus een herenhorloge zijn, maar niet te groot en het liefst een chrono. Aangezien ze het waarschijnlijk niet iedere dag zal dragen heeft quartz de voorkeur. Dus…
Heeft iemand suggesties ???

wat is er mis aan het feit dat jouw echtgenote een horloge wil??

Dan wil ze ook budget…

4 likes

Daar is eigenlijk niets mis mee.:slight_smile:

Iets meer info zou misschien makkelijk zijn (wat voor stijl, materiaal, band, etc), maar ik gooi er eens wat in. :smile:

Victorinox infantry (40mm):

Succes met de zoektocht!

Zoiets…of had je ook nog wat beperking aan je budget ?

Wel Quartz iig :facepunch:

2 likes

De Victorinox komt al aardig in de goede richting. Er mag ook wel wat kleur in zitten. Leren band is prima.
De Patek P. : mwah… te veel steentjes :grin:

1 like

Geen quartz alleen. Als je de looks wel leuk vind maar quartz wil zou je voor een vintage Seiko 7a28 kunnen gaan.

http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/speedmaster-reduced-2.png

Victorinox?

Omega ?

Rolex?

Bulova moonwatch?

1 like

Voor de meeste vrouwen veuuul te groot helaas

Als vintageliefhebber met een (volgens mij) hele mooie collectie, geef je je vrouw toch geen quartz klokje? :wink:

Hier zit o.a. dit om de pols bij eega:

en dit (omdat ze inderdaad vaak toch naar quartz pakken):

of:

1 like

Cluse is momenteel hip en kost bijna niks :wink:

http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_mall/tokeiten/cabinet/hamilton/h24412732_600.jpg

3 likes

Mijn vriendin gaat deze ooit nemen, dan hebben we samen een mooie matchende set :slight_smile:

1 like

Een kleurtje zegt u? Gewoon lekker fout: Invicta Speedway (ook 40 mm)

(ook in minder opzichtige kleuren leverbaar. :grin:)

Een Datejust!

Geen quartz wel chrono en deze zouden evt. weg mogen:

Deze duiker ook trouwens:

1 like

Wat is het budget? Wilt ze liever leer of liever staal/titanium/ iets anders?

Ik vind de Chanel J12’s wel een stoer geslaagd vrouwenhorloge:

Vrouwlief hier op slag verliefd op de pas aangeschafte Seiko SKX 007-J maar in haar ogen icm haar pols ietsjes too much.
Nu een Seiko SKX 013 besteld voor haar (mocht ze dat niets vinden dan istie voor bassie)